کد خبر: ۸۷۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 20 July 2020

تاکید فرماندار انزلی بر لزوم نظارت مستمر بر بازار

تابناک/فرماندار بندرانزلی بر نظارت مستمر و صحیح بر اصناف و یکسان سازی قیمت کالاها در این شهرستان تاکید کرد.

اسماعیل میرغضنفری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: نظارت صحیح و یکسان سازی قیمت کالا در بازار موجبات جلب رضایت و اعتماد مردم را فراهم می آورد.

وی با تاکید بر اینکه باید با تصمیم درست و اجرای آن مشکل مردم را رفع کرد افزود: اگرچه دستگاه های دیگری وظیفه قیمت گذاری کالاها را دارند اما نظارت مستمر و صحیح بر اصناف و یکسان سازی قیمت کالاها وظیفه ماست.

میرغضنفری با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در انعکاس عملکرد دستگاه های ناظر گفت: اطلاع رسانی درست از نحوه عملکرد دستگاه های ناظر همیاری را دوچندان می کند.

وی با اشاره به ضرورت آموزش نانوایان در جهت افزایش کیفیت نان برای رفاه حال شهروندان تصریح کرد: متاسفانه در بندر انزلی دیده و گزارش شده که نانی که به دست مصرف کننده می رسد از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و باید برای رفع این نقص، نانوایی‌ها توسط افراد متخصص و آموزش دیده اداره شوند.

فرماندار بندر انزلی با اشاره به اینکه  خیلی از این نانوایی ها به صورت اجاره‌ای مدیریت می شوندتاکید کرد: نان همیشه در زندگی مردم نقش اصلی را داشته و قوت غالب مردم است و باید نسبت به پخت سالم و با کیفیت آن توجه جدی صورت پذیرد.

  میر غضنفری با تاکید بر لزوم تقدیر از کسبه بندر انزلی به جهت مشارکت در اجرای طرح مواسات در مقابله با کرونا گفت: شهروندان شریف بندرانزلی نشان دادند در دوران شیوع کرونا نیز مانند سایر شرایط سخت گذشته ، کنار همشهریان و هموطنانشان بودند که جای بسی تقدیر دارد.

وی با اشاره به تکمیل و آغاز به کار بازار ماهی اضافه کرد: بازار ماهی از ضروریات بندر انزلی است چون که این شیوه عرضه ماهی در بازار شایسته این شهر ساحلی نیست .

میر غضنفری با اشاره به اینکه انتقال بازار ماهی باید با همدلی و رضایت کسبه و ماهی فروشان صورت پذیرد تاکید کرد: باید با کار کارشناسی تصمیماتی را که در کمیسیون تنظیم بازار اتخاذ شده و قابلیت اجرا و رفع مشکل مردم را دارد، اجرایی شود.

فرماندار بندرانزلی همچنین تصریح کرد: اگر مشکلات مردم  حل نشود خواسته به حق آنان به فریاد و اعتراض منجر می شود که این شایسته مردم صبور و همدل بندرانزلی نیست.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار