کد خبر: ۸۷۷۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 20 July 2020
اوسط مقدم گفت: راه ها و پل های ارتباطی روستاهای ییلاقی شهرستان تالش بازسازی و ترمیم شود.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، علی اکبر اوسط مقدم، معاون عمرانی استاندار امروز (یکشنبه، ۲۹ تیر) به همراه فرماندار، مدیران کل منابع طبیعی، محیط زیست، مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه، رییس دادگستری و دادستان از محل های برداشت مصالح مورد نیاز برای احداث کمربندی و مناطق سیل زده روستاهای ییلاقی این شهرستان بازدید کرد.

 

در این بازدیدهای جداگانه مقرر شد نقاطی که در مسیر گازرسانی به خوشه مریان از روستای کیشون بن نیاز به تراش کوه وبرداشت دارد، اقدام و مصالح آن برای احداث کمربندی استفاده شود.

 

برداشت ماسه های جمع شده در تالاب جوکندان و استفاده آن برای تامین مصالح کمربندی تالش با هماهنگی دستگاه های ذیربط از دیگر دستاوردهای این بازدیدها بود.

 

«علی اکبر اوسط مقدم» در جریان این بازدید، اظهارکرد: احداث کمربندی تالش یکی از ضروریات این شهرستان است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه نبود یک جاده کمربندی برای شهر تالش مشکلات ترافیکی را به بار آورده است، افزود: در احداث کمربندی جدید شهر تالش باید جدیت وجود داشته باشد تا این شهر از ترافیک کمربندی نجات یابد.

 

اوسط مقدم بر بازسازی و ترمیم راه ها و پل های ارتباطی مناطق سیل زده روستاهای ییلاقی شهرستان تالش تاکید کرد و گفت: بازسازی و ترمیم راه ها و پل های ارتباطی باید در سریع ترین زمان ممکن انجام تا مردم این مناطق در این خصوص مشکلی نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار