سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از برنامه‌های شورا و شهرداری، سیاستگذاری‌های کلان برای جلوگیری از ایجاد و گسترش سکونتگاه‌های غیررسمی در شیراز است اما با این حال قصد تخریب این مناطق را نداریم. 
کد خبر: ۸۷۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 14 July 2020

به گزارش تابناک فارس: «سعید نظری» رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وضعیت سکونتگاه‌های غیررسمی شیراز اظهار کرد: بیش از ٢٨٠ هزار نفر در این سکونتگاه‌ها نظیر محله سعدی و برخی از نقاط منطقه هشت زندگی می‌کنند اما اطلاعات موثقی از تفکیک جنسیتی آن‌ها در دسترس نداریم. 


نظری با بیان اینکه سکونت در این مناطق به علت دارا بودن سازه‌های ساختمانی ناسالم مخاطره‌آمیز است، افزود: یکی از برنامه‌های شورا و شهرداری، سیاستگذاری‌های کلان برای جلوگیری از ایجاد و گسترش سکونتگاه‌های غیررسمی در شیراز است اما با این حال قصد تخریب این مناطق را نداریم. 


سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه دوران سختی را از لحاظ اقتصادی پشت سر گذاشته و مدیریت شهری نیز با بحران‌های فوق‌العاده‌ای روبرو است، اظهار کرد: افزایش قیمت‌ها شهرها را با مشکلات جدی مواجه کرده و در صورت نبود برنامه مشخص آن‌ها را از پا در می‌آورد.


وی ادامه داد:با وجود اینکه شورای پنجم شهر شیراز زمانی که شورا تحویل داده شد دلار حدود چهار هزار تومان بود اما اکنون 23 هزار تومان است دست از تلاش برای تداوم پروژه های شهری برنداشته است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
با این وضع اقتصادی حلبی آباد ها دوباره به وجود نیاید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار