کد خبر: ۸۷۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 14 July 2020

دکتر منصور غلامی وزیر علوم در این مراسم برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و موسسات تابعه وزارت علوم را «اقدامی خوب و مناسب توصیف کرد» و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها بازوی دانشگاه‌ها هستند.

تابناک/روابط عمومی دانشگاه گیلان در جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری کشور، پس از بررسی بیش از ۵ هزار اثر ارسالی توسط استادان برجسته علوم ارتباطات دانشگاه های بزرگ کشور، با کسب بیشترین امتیاز ارزشیابی داوران نسبت به کل آثار دانشگاه ها،مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری، موفق به کسب دو مقام برتر این جشنواره در بخش های تبلیغات و انتشارات و روابط عمومی الکترونیک شد که توسط وزیر علوم با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.

 
این جشنواره امروز با هدف معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های فعال، خلاق و اثرگذار، ترویج فرهنگ مصرف بهینه منابع در روابط عمومی‌ها، توانمند سازی، ایجاد انگیزه برای رقابتی سالم و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان اداری مالی و مدیریت منابع و فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری به صورت مجازی در سالن همایش‌های شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد.
 
دکتر منصور غلامی وزیر علوم در این مراسم برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و موسسات تابعه وزارت علوم را «اقدامی خوب و مناسب توصیف کرد» و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها بازوی دانشگاه‌ها هستند.
دکتر غلامی نقش همیشه تاثیرگذار روابط عمومی ها را غیرقابل کتمان دانست و اذعان کرد: اثر گذاری روابط عمومی ها به صورت فردی و جمعی قابل احصاء و قابل انتظار است و یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها اطلاع رسانی دستاودهای علمی و فناوری کشور است.
 
دکتر نظرپور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم هم در این مراسم با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به نوعی عامل پیوند بین عموم مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی با جامعه آموزش عالی، پژوهشگران، فناوران و اقتصاد دانش بنیان هستند، گفت: در حقیقت روابط عمومی دانشگاه‌ها، هسته مرکزی و اتاق‌های فکر و تنها نهاد رسمی انعکاس دهنده دیدگاه‌ها و عملکرد آموزش عالی و تبیین کننده برنامه‌های متنوع دانشگاه است.
 
دکتر نظرپور با بیان اینکه در عصر حاضر، افکار عمومی جامعه به عنوان قدرت برتر محسوس و نامحسوس و حتی نامرئی جریان‌های اجتماعی و فرهنگی هر جامعه محسوب می‌شوند، افزود: هدایت و کنترل افکار عمومی، یک خط مشی و راهبرد قوی در دانش روابط عمومی است.
 
شایان ذکر است در این جشنواره که بر مبنای ایجاد رقابتی برابر و رعایت عدالت در ارزیابی و داوری آثار براساس دستورالعمل‌های موجود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که مبتنی بر طبقه‌بندی دانشگاه ها بود پس از ارزیابی تفکیکی عملکرد دو سال اخیر دانشگاه ها،مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری؛ روابط عمومی دانشگاه گیلان حائز مقام اول در بخش تبلیغات و انتشارات و مقام سوم در بخش روابط عمومی الکترونیک شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار