تکمیل ظرفیت بیمارستان ها در خوی؛
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی: ظرفیت تخت های بستری ویروس کرونا در بیمارستان آیت ا.. خویی شهرستان خوی تکمیل شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 13 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ظرفیت تخت های بستری ویروس کرونا در بیمارستان آیت ا.. خویی شهرستان خوی تکمیل شد.

خانم دکتر مقدم رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما گفت: اصولا نباید در اورژانس بیمارستانها، بیماران مبتلا به کرونا بستری شوند، اما بعلت تکمیل ظرفیت تخت های بستری بیمارستان آیت ا.. خویی 26 تخت فوریت های پزشکی این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.


وی شمار فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا را در شهرستان بطور میانگین در هر ماه از آغاز شیوع ویروس 29 نفر اعلام و تصریح کرد: افزایش آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی کادر درمانی شهرستان بصورت جدید با مشکل مواجه ساخته است.


دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما وضعیت شهرستان خوی را یک وضعیت قرمز از نظر شیوع بیماری کرونا اعلام و تصریح کرد: خوی بعد از ارومیه بیشترین آمار فوتی های مبتلا به کرونا در استان را داشته است.


وی علت افزایش مبتلایان به این ویروس را عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم و حتی مسئولان دانست و افزود: متأسفانه در این شهرستان مردم بصورت عادی به زندگی خود ادامه می دهند و مسیر انتقال این ویروس را باز می گذارند.


دکتر کوچری فوق تخصص ریه دانشکده علوم پزشکی خوی هم که به مدت 4 ماه بصورت شبانه روزی در بخش کرونایی بیمارستان آیت ا.. خوی مشغول درمان بیماران هست با اشاره به خستگی کادر درمان از کار توان فرسای مدوای بیماران کرونایی از مردم خواست با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت ا.. خویی بعنوان مرکز درمان بیماران کرونایی شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بیاری کادر درمان بشتابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار