معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از راه اندازی پنج هزار پایگاه اوقات فراغت جوانان توسط 12 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 13 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمد حسین زاده، بااشاره به آغاز برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در استان، اظهارکرد: هرساله در فصل تابستان به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان برنامه‌های مختلفی را با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان اجرا می‌کنیم.

وی افزود: امسال هم به مانند سال‌های گذشته برنامه‌هایی به این منظور تدارک دیده‌ایم، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزاری این برنامه‌ها تاحدودی متفاوت از سالهای گذشته است.

معاون امور جوانان استان با بیان اینکه امسال بیشتری روی برگزاری غیرحضوری برنامه‌های اوقات فراغت تاکید می‌شود، اعلام کرد: 12 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در مجموع بیش از پنج هزار پایگاه اوقات فراغت را در سطح استان راه اندازی کرده‌اند و به اجرای برنامه‌های غیرحضوری و یا حضوری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌پردازند.

وی از در پیش گرفتن سه رویکرد مهم برای برگزاری برنامه‌های امسال اوقات فراغت جوانان استان یاد کرد و گفت: در تلاشیم تا با همکاری برخی دستگاه‌‎ها همچون فنی و حرفه ای، جهادکشاورزی و دانشگاه‌ها به سمت افزایش مهارت آموزی و ارتقاء مهارت‌های فردی و اجتماعی جوانان پیش برویم.

حسین زاده اضافه کرد: همچنین با همگانی کردن آموزش‌های فنی و حرفه ای درسطح استان بدنبال همگانی کردن فرهنگ کار بین جوانان هستیم تا بتوانیم روی کارآفرین شدن آنها تمرکز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های مهارتی که امسال اجرا خواهیم کرد، برای افزایش شادی و نشاط اجتماعی بین جوانان هم برنامه هایی در پایگاه‌های اوقات فراغت جوانان استان اجرا خواهد شد.

به گفته معاون امور جوانان استان سال گذشته 116 هزار برنامه اوقات فراغتی برای 190 هزار جوان کرمانشاهی برگزار شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار