کد خبر: ۸۷۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 12 July 2020

توانمندی و دقت بانوان در انجام امور اجرایی اثبات شده است

تابناک/فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان در مسائل مختلف اجتماعی و اجرایی همواره بر توانمندی و دقت بالایشان در انجام امور صحه می‌گذارد و منجر به رقم خوردن اتفاقات خوبی می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه‌ای که به مناسبت هفته حجاب و عفاف و با حضور بانوان شاغل در فرمانداری برگزار شده بود، با بیان اینکه حجاب مختص به زنان نیست و مردان نیز ملزم به رعایت آن هستند، اظهار داشت: پوشش حسی از امنیت و احترام را به فرد و همچنین افرادی که در تعامل با وی هستند، منتقل می کند.

فرماندار شهرستان رشت بر جایگاه والای پوشش در دین مبین اسلام و عرف جامعه تاکید کرد و افزود: به خصوص در کشور ما که جایگاه بانوان متمایز از سایر زنان دنیا است، شناخت ارزش و توانمندی این عزیزان، بسیار اساسی است و باید به دنبال راهکارهایی کارشناسی شده برای رفع موانع موجود و بهبود شرایط باشیم.

وی با تاکید بر توانمندی‌های اثبات شده بانوان در تمامی امور محوله، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان در مسائل مختلف اجتماعی و اجرایی همواره بر توانمندی و دقت بالای ایشان در انجام امور صحه می‌گذارد و منجر به رقم خوردن اتفاقات خوبی می شود.

مقام عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه بانوان شاغل به موازات فعالیت در محل کار، مدیریت دشوار امور منزل را نیز برعهده دارند، خاطرنشان کرد:علیرغم تمام مشکلات، این بانوان خستگی ناپذیر همچنان با توانمندی بسیار در دو سنگر مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: بانوان ما نباید از بیان ایده های نوین و ناب خویش، دریغ نمایند و بدانند که هر موفقیتی بدون شک با مشارکت شایسته این عزیزان رخ خواهد داد.

فتح اللهی حفظ حرمت زنان را واجب دانست و تصریح کرد: این مهم نباید تنها در کلام که در کردار و رفتار ما به گونه ای شایسته متجلی باشد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از بانوان شاغل در فرمانداری شهرستان رشت، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار