کد خبر: ۸۷۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ 10 July 2020

خطیب جمعه آستارا نظارت بر کیفیت نان را خواستار شد

تابناک/امام جمعه موقت آستارا با اشاره به اصلاح قیمت نان در روزهای گذشته، افزایش کیفیت آن را ضروری دانست و مسئولان متولی را به نظارت بیشتر بر پخت آن توصیه کرد.

حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: افزایش قیمت بسیاری از کالاها در سطح بازار مشهود است و باید با هر گونه گرانفروشی مقابله شود.

وی اضافه کرد: با افزایش دمای هوا شاهد افت فشار و قطعی آب برخی نقاط شهری و روستایی هستیم و باید توزیع منابع آب توسط مسئولان امر به درستی مدیریت شود تا در ایام گرم، با مشکل کم آبی مواجه نشویم.

وی بیان کرد: به تازگی یکی از نشریات خارجی در اقدامی ساختار شکنانه با انتشار کاریکاتوری به مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله سیستانی توهین کرده است اما این اقدامات نسنجیده، چهره زشت استکبار و وهابیت را بیش از پیش نمایان می کند و وحدت و همدلی بیشتر مسلمانان را در پی خواهد داشت.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به ۲۶ تیرماه آغاز بکار اولین دوره شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان با حراست و حفاظت از نظام و قوانین اسلامی، در خدمت ملت ایران است و با وجود فقها و حقوقدانان عادل، متخصص و کارشناس در مسیر مردم سالاری و قانونمداری حرکت می کند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار