هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛
دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر جمعه با انجام دو مسابقه در تبریز و بوشهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۴ 09 July 2020

دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر با انجام دو مسابقه روز جمعه در بوشهر و تبریز آغاز می‌شود. آن هم در حالیکه در هفته بیست و سوم لیگ برتر دو تیم استقلال و فولاد خوزستان مقابل پارس جنوبی جم و نساجی مازندران به بهانه داشتن بازیکنان کرونایی به میدان نرفتند.

نگاهی به دو مسابقه اول این هفته می‌اندازیم در حالیکه هنوز مشخص نیست ( تا لحظه نوشتن این خبر) آبی پوشان تهران و قرمزپوشان اهوازی در هفته بیست و چهارم روز شنبه مقابل حریفان به میدان می‌روند یا نه؟

شاهین شهرداری بوشهر - ذوب آهن اصفهان؛ لوکا رنگ برد را می‌بیند؟

شاهین آخرین تیم جدول لیگ برتر است و برای بقا نیاز دارد که مسابقات آینده خود را ببرد و ذوب آهن هم اگرچه 5 رده بالاتر از شاهین قرار گرفته و روی پله یازدهم ایستاده اما با 22 امتیازی که دارد در خطر سقوط است. شاهین سرمربی خارجی خود را در دوران کرونا از دست داد و سکان هدایت در دستان مهرداد کریمیان است اما ذوب آهن به سراغ لوکا بوناچیچ مربی نام آشنایی رفت که در هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل پیکان تجربه کرد. لوکا اکنون باید مقابل دومین تیم قعرنشین به میدان برود . البته با توجه به وضعیت شیوع کرونا در بوشهر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خواهان لغو بازی در این شهر شده است. 

نتیجه این مسابقه برای تمامی تیم‌های فانوس بدست جدول اهمیت دارد. بازی رفت را شاهین 2 بر صفر در اصفهان واگذار کرد ولی اکنون هر دو تیم نسبت به آن زمان تغییرات زیادی داشته اند. لوکا بوناچیچ برای اینکه ثابت کند انتخابش اشتباه نبوده باید تیمش را به برد برساند وگرنه با مربی ایرانی هم می‌توانست چنین نتایجی با ذوب آهن بگیرد!

ماشین سازی تبریز- پرسپولیس؛ وضعیت قرمز تیم یحیی در تبریز!

پرسپولیس هفته گذشته توانست 10 نفره تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست بدهد تا با 12 امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار بگیرد. سرخپوشان این هفته میهمان تیم ماشین سازی در تبریز هستند. تیمی که رضا مهاجری هدایت آن را برعهده گرفته و هفته گذشته هم مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد. مهاجری می‌خواهد توانایی‌های فنی خودش و شاگردانش را مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرد بنابراین روز سختی در انتظار شاگردان گل‌محمدی است. بخصوص اینکه سرمربی پرسپولیس هم در مصاحبه‌ای اعلام کرد وضعیت کار در پرسپولیس خیلی سخت است. 

به نظر می‌رسد که وضعیت مدیریت در پرسپولیس برعکس شرایط فنی قرمز است! ظاهرا صدرنشین لیگ برتر اگرچه در انتظار پوکر( چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر) است اما آرامش این تیم آرامش قبل از طوفان است! تمامی تیم‌های بالانشین جدول در این مسابقه طرفدار ماشین سازی هستند تا شاید ماشین سازی تبریز بتواند ترمز پرسپولیس را بکشد. ماشین سازی 4 باخت متوالی دارد و 7 هفته است که رنگ برد را هم ندیده اما پرسپولیس با 4 برد پشت سرهم به تبریز می‌رود. باید دید نوار ناکامی‌های ماشین سازی قطع خواهد شد تا بردهای سریالی پرسپولیس تمام می شود. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

برنامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر:

جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹
ماشین سازی تبریز- پرسپولیس تهران– ساعت۲۰:۱۵- ورزشگاه سردار سلیمانی تبریز
شاهین شهرداری بوشهر- ذوب آهن اصفهان– ساعت۲۱ - ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر
شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹
شهر خودرومشهد- سایپا تهران– ساعت۲۰:۳۰- ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
فولاد مبارکه سپاهان- پارس جنوبی جم– ساعت۲۰:۴۵- ورزشگاه نقش جهان اصفهان
صنعت نفت آبادان- نساجی مازندران– ساعت۲۱ - ورزشگاه تختی آبادان
پیکان تهران- گل گهرسیرجان– ساعت۲۱ - ورزشگاه شهداء شهر قدس
استقلال تهران- تراکتورسازی تبریز– ساعت۲۱ - ورزشگاه آزادی تهران 
فولاد خوزستان- نفت مسجد سلیمان– ساعت۲۱ - ورزشگاه شهداء فولاد اهواز

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار