حبیب الله ناظریان با کسب ۱۰ رای از مجموع اعضای مجمع انتخابات هیات کاراته به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات در استان اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 07 July 2020

 مجمع انتخاباتی رییس هیات کاراته استان اصفهان امروز با حضور نایب رییس فدراسیون کاراته و سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان روز سه شنبه در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این جلسه از ۱۲ رای ماخوذه ،حبیب الله ناظریان با کسب  ۱۰ رای،  برای چهار سال به عنوان رییس هیات کاراته انتخاب شد و زهره چگونیان دیگر نامزد این هیات   ۲ رای بدست آورد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این مجمع با قدردانی از کسانی که برای پیشرفت کاراته استان تلاش کردند، اظهار داشت: مدیریت در ورزش کاراته باید با ثبات باشد تا به نتیجه برسد.

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه با همدلی و همکاری در این ورزش می توان به هدف خود رسید، افزود: رییس جدید هیات کاراته از نظرات دیگر کاندیدا برای پیشرفت در این رشته بهره ببرد و حضور بانوان در هیات کاراته پر رنگ تر باشد.

وی با اشاره به اینکه با تدوین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت موفقیت حاصل می‌شود، افزود: امیدوارم  اصفهان بتواند میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی رشته کاراته را از آن خود کند چون  سخت افزارهای مورد نیاز در این استان است.

وی تصریح کرد: استان اصفهان در فدراسیون‌ها به خصوص کاراته می تواند نقش کلیدی داشته باشد و از ظرفیت این استان به خوبی استفاده شود.

نایب رییس فدراسیون کاراته در این در این آیین با تاکید بر همکاری و تعامل در این رشته ورزشی افزود: امیدوارم کاراته اصفهان پیشرفت خوبی داشته باشد و نتایج خوبی را کسب کند.

اشرف امینی افزود: رییس هیات جدید کاراته استان اصفهان تجربه‌های زیادی در این رشته ورزشی دارد و می‌تواند نتایج خوب و ایده الی را برای کارته استان بدست بیاورد.

برای تصدی مسوولیت هیات کاراته استان مهدی استکی، امیر اسدی فارسانی، سعید انالی، زهره چگونیان، مجید رمضانی مقدم، میثم ریاحی، حمید صالحی، امین طالبی و حبیب الله ناظریان ثبت نام کردند که حضور نیافتن مهدی استکی و امیر اسدی فارسانی در مجمع به منزله انصراف تلقی شد، سعید انالی و حمید صالحی  هم انصراف خود را اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار