تفاهم نامه همكاری و برگزاری مشترک دوره های عالی توسط انديشكده اسما و مركز بررسی ها و مطالعات راهبردی دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام امضا شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 07 July 2020

به گزارش روابط عمومی اندیشکده اسما؛ بر اساس این تفاهم نامه که به امضا دکتر میثم مظفر ریاست مرکز بررسی و مطالعات راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر عطاءاله هرندی مدیر عامل اندیشکده سیاست پژوهی منابع انسانی اسما رسید، دو طرف در برگزاری دوره عالی خط مشی گذاری عمومی در دو گرایش نظارت و ارزیابی بر سیاست های کلان و سیاست گذاری شهری(ویژه داوطلبان کاندیداهای شورای شهر) فعالیت خواهند کرد.
هدف اصلی این دوره تربیت کادر و نسل سیاست پژوه و سیاست گذار در کشور می باشد و با رویکرد کاربردی و مهارتی طراحی شده است؛ از ویژگی های ممتاز این دوره بهره گیری از اساتید مجرب دانشگاهی در کنار مدیران و مسئولین و خط مشی گذاران کشور است و در تلاش است تا تلفیقی از عمل و تجربه را در قالب مهارت افزایی ارائه کند.
این دوره ها کد چهارم و پنجم مدرسه حکمرانی است که در مرحله جذب مخاطب قرار دارد و داوطلبان شرکت در این دوره می بایست علاوه بر ارسال مدارک و مستندات در مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند.
لازم به ذکر است؛ پس از اتمام دوره، گواهینامه معتبر از سوی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدرسه حکمرانی اسما به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار