رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از امدادرسانی به مصدومان حادثه سقوط موتور سیکلت به درون دره در روستای زیارت نیشابور توسط عوامل هلال‌احمر قوچان ، اورژانس ۱۱۵ عبدالله گیو و نیروهای مردمی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 07 July 2020

به گزارش تابناک رضوی از قوچان مسعود برازنده در گفتگو با خبرنگاران گفت : در ساعت ۱۵:۳۰ امروز حادثه ای مبنی بر سقوط ۲ موتر سوار به درون دره در روستای زیارت نیشابور (۱۰ کیلومتر بعد از روستای کلیدر)  به عوامل پایگاه امداد و نجات شهید یوسف کلاهدوز هلال‌احمر قوچان اعلام شد و عوامل پایگاه با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند .

 

وی ادامه داد : بعد از انجام  عملیات جستجو و دسترسی به مصدومین حادثه که با حضور عوامل محلی و اورژانس ۱۱۵ روستای عبدالله گیو انجام شد ، اقدامات پیش بیمارستانی لازم برای مصدومین حادثه انجام  و با تلاش عوامل اورژانس ، نیروهای مردمی و عوامل هلال‌احمر مصدومین به محل مناسب انتقال دادند شدند .

 

برازنده با بیان اینکه مصدومین توسط بالگرد اورژانس نیشابور به بیمارستان منتقل شدند در باره علت بروز حادثه گفت : این ۲ موتور سوار برای تفریح به کوه رفته بودند که به علت بی احتیاطی به درون دره سقوط کرده بودند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار