کد خبر: ۸۷۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ 06 July 2020
تابناک/گروه استان ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: اسماعیل میرغضنفری به عنوان فرماندار جدید شهرستان بندرانزلی و عباس قلی زاده فرماندار جدید شهرستان رودبار منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، محمود قاسم نژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصاب دو فرماندار در استان گیلان اظهار داشت: اسماعیل میرغضنفری به عنوان فرماندار جدید شهرستان بندرانزلی و عباس قلی زاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان رودبار منصوب شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه در روزهای آتی فرماندار شهرستان رودبار طی مراسمی معرفی خواهد شد بیان کرد: در سوابق کاری میرغضنفری بخشدار عمارلو، بخشدار مرکزی رودبار، نماینده استاندار گیلان در کمیسیون ماده 99 و فرماندار رودبار و فرماندار لاهیجان دیده می شود.
وی بخشی دیگر از سوابق فرماندار جدید شهرستان بندرانزلی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: میرغضنفری معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان رودبار، مسئول گروه بازرسان فرمانداری های گیلان و عضو دبیرخانه شورای اداری استان گیلان را در سوابق کاری خود دارد.
انتصابات جدید وزیر کشور در سیستان و بلوچستان / معاون اقتصادی استانداری و فرماندار تفتان منصوب شدند
رؤسای سازمان های فعال در قانون امنیتی هنگ کنگ منصوب شدند
اعضای شورای راهبردی موقوفات و شورای علمی آستان قدس منصوب شدند
قاسم نژاد به سوابق کاری قلی زاده فرماندار جدید شهرستان رودبار اشاره کرد و بیان داشت: وی پیش از این مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان بود که قرار است از این پس به عنوان فرماندار رودبار خدمت کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در حال حاضر گزینه ای برای فرمانداری شهرستان لاهیجان مشخص نشده است عنوان کرد: برای تعیین فرماندار شهرستان لاهیجان در حال بررسی گزینه ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار