کد خبر: ۸۷۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ 06 July 2020

غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی تعزیرات حکومتی استان با اشاره به حضور دستگاه‌های مرتبط با موضوع قاچاق کالا و ارز و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های متولی، اظهار کرد: باید شاهد فراهم شدن تمهیدات لازم و هماهنگی‌های بیشتر بین دستگاه‌های متولی باشیم تا مشکلات اقتصادی مردم در این زمینه کاهش یافته و از آنها حمایت شود.

وی به تلاش‌های صورت گرفته از جانب نیروی انتظامی و مرزبانی استان خوزستان برای حفظ امنیت اشاره کرد و افزود: با افزایش قاچاق کالا و ورود کالاهای ممنوعه در خوزستان به شدت برخورد می‌شود و در این خصوص هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

شریعتی از عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی استان در مقابله با قاچاق کالا و ارز قدردانی کرد و گفت: عمده پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه تعیین تکلیف شده‌اند و تعداد پرونده‌های در حال بررسی نیز به حداقل رسیده‌اند که نشان از جدیت در فعالیت مستمر این اداره کل دارد.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در خصوص بنادر سجافی و شادگان صورت گرفته است تا با همکاری و تلاش شورای هماهنگی تعزیرات حکومتی استان بتوانیم با به گردش در آوردن سرمایه در راستای بهبود شرایط معیشت مردم منطقه، کمک‌های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

استاندار خوزستان افزود: در این راستا مقرر شد برخی کالاها توسط اموال تملیکی تعیین تکلیف و از انبارها خارج شوند تا امکان ورود سایر کالاها به انبارها مهیا شود.

شریعتی به اهمیت ارزش نان در سبد غذایی مردم اشاره کرد و افزود: با توجه به احتمال افزایش گرایش مردم به استفاده بیشتر از نان، حوزه غله خوزستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در خصوص تثبیت و تضمین قیمت نان انجام داده و هماهنگی‌های لازم را برای ذخیره گندم در انبارهای استان انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار