در سومین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی که صبح امروز جمعه سیزدهم تیرماه جاری در مشهد برگزار شد، با رای قاطع اعضا، مجتبی محمودی به عنوان مدیرخانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی انتخاب شد.
کد خبر: ۸۷۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 03 July 2020

به گزارش تابناک رضوی، پس از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌رضوی که با مشارکت بیش از ۸۰درصدی اعضا همراه بود، انتخاب مدیر خانه مطبوعات‌ به عنوان‌ یکی از ضروری ترین برنامه‌های هئیت مدیره در اولویت دستورکارها قرار گرفت. 

 

گفتنی است در این زمینه در مرحله بارش فکری ۱۳ نفر با سوابق رسانه‌ای ممتاز از میان فعالان و پیشکسوتان رسانه‌های استان به عنوان گزینه‌های مدیریت خانه مطبوعات و رسانه های استان انتخاب شدند.

 

همچنین برای رسیدن به فرآیند مطلوب انتخاب از میان این ۱۳ نفر، در اولین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی یک مرتبه رای گیری انجام شد و گزینه‌های مطرح در دو گروه به ترتیب آرا دسته بندی شدند. با این‌حال طی یک هفته گذشته با همه این ۱۳ نفر تماس گرفته و درخواست شد تا در صورت تمایل به قبول این مسئولیت، برنامه های عملی و اجرایی خود را به هیئت مدیره ارائه دهند که ۶ نفر از این ۱۳ نفر برای پذیرش این مسئولیت اعلام‌ آمادگی کردند و برنامه زمان بندی برای ارائه برنامه‌هایشان تعیین شد.

 

شایان ذکر است در دومین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی که پنج شنبه گذشته برگزار شد، دو نفر از این ۶ نفر انصراف دادند و نهایتاً ۴ نفر طی دو جلسه هیئت مدیره، برنامه‌های خود را برای اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی تشریح کردند.

 

خاطر نشان می گردد در نهایت در سومین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضور که امروز جمعه و هم‌زمان با سالروز میلاد مسعود امام رضا(ع) به مدت سه ساعت برگزار شد، با رای گیری دو‌مرحله‌ای، مجتبی محمودی با رای قاطع اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد.

 

گفتنی است در ادامه این جلسه همچنین «محمد جواد رنجبر» به عنوان مدیر روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی و « محمدجمال رستم زاده» به عنوان سخنگوی خانه انتخاب شدند.

 

در بخش دیگری از این جلسه همچنین با توجه به نزدیک بودن روز خبرنگار مصوب شد ستادی ویژه گرامیداشت روز خبرنگار در خانه مطبوعات تشکیل شود و با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه ریزی مناسب برای ۱۷ مرداد انجام گیرد.

 

شایان ذکر است در انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی که بیست و هفتم خرداد ماه امسال به طور همزمان با ۱۳ استان کشور برگزار شد، «مجتبی محمودی»، «محمد سعید احدیان»،  «غلامرضا بنی اسدی»، «مجتبی نوریان»، «محمد جواد رنجبر»، «محمد جمال رستم زاده» و  «توحید آرش نیا»  به ترتیب با کسب بیشترین تعداد آرا برای مدت سه سال به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی و زهرا رنگ آمیز طوسی و عقیل رحمانی برای مدت یک سال به عنوان بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار