کد خبر: ۸۷۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 03 July 2020
مراسم جشن و سرور به مناسبت میلاد شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همت کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در بندر مرزی آستارا برگزار شد.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) جشن میلاد این امام همام امروز(جمعه،۱۳ تیر) با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مسجد امام رضا(ع) این شهر مرزی برگزار شد.

 

این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عشق و ارادت خود به امام رافت و مهربانی را نشان دادند.

 

در این جشن میلاد که با سخنرانی و مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار شد بر الگو پذیری از سیره زندگی و ویژگی های شخصیتی و رفتاری امام هشتم شیعیان به عنوان بهترین الگو برای مسلمانان تاکید شد.

 

مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) به همت کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) آستارا و با مشارکت پایگاه بسیج و هیئت امنای مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

 

همچنین شب گذشته در تعدادی از مساجد شهری و روستایی بندر آستارا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، جشن میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برگزار شد.

 

گفتنی است، به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) میادین و خیابان های شهر مرزی بندر آستارا آذین بندی و چراغانی شده و گروه های جهادی و مردم نهاد نیز به همین مناسبت بسته های غذایی در بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار