کد خبر: ۸۷۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 03 July 2020

رودسر میزبان برنامه زنده رادیویی موج جوانی

تابناک/شهردار رودسر گفت: به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) برنامه زنده موج جوانی از شبکه سراسری رادیو جوان با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر به مدت دو روز در این شهر برگزار می‌شود.

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این برنامه زنده و شاد رادیویی عصر امروز پنج شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ تیرماه رأس ساعت ۱۸ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل طرح سالم‌سازی دریا واقع در انتهای خیابان شهدا رودسر برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه رادیویی را ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان دانست و افزود: محوریت برنامه معرفی بیشتر ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی رودسر با حضور شهروندان، مفاخر و چهره‌های تأثیرگذار این شهر است.

شهردار رودسر با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر برای ایجاد فضایی شاد و پر نشاط برای شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، اضافه کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همواره در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر قرار دارد.

زنده‌دل افزود: اجرای طرح بزرگ آرام‌راه میدان تا میدان حدفاصل میدان‌های شهرداری تا طالقانی رودسر به طول ۲۰ هزار مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در حال انجام است و
و اجرای این پروژه باعث رونق اقتصادی و گردشگری این شهر می‌شود.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار