مدیر سرمایه گذای سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: اعتبار تخصیص داده شده برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی در بخشهای مختلف کشاورزی در سال ۹۸ به استان بالغ بر یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان بوده است که بیش از ۸۰ درصد آن جذب شده است.
کد خبر: ۸۷۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 02 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی امیریان میزان اعتبار تخصیص داده شده در سال جاری را نیز یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان دانست و افزود: بر اساس ابلاغیه جدید، سهم سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از اعتبارات مشاغل خانگی در سال جاری همانند سال ۹۸ است.
وی یادآورشد: اعتبار تخصیصی سال ۹۹ پس از تقسیم بندی شهرستانی و معرفی متقاضیان طرح و اجرایی می شود.
امیریان حداقل سقف تسهیلات مشاغل خانگی برای هر یک از اشخاص حقیقی را ده میلیون تومان و حداکثر سقف آن را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: متقاضیان طرح مشاغل خانگی پس از انجام اقدامات و روند قانونی برای دریافت تسهیلات به دو بانک عامل، رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون معرفی می شوند.
وی اظهارداشت: در سال گذشته۳۵ نفر از بانک رفاه و ۵۰ نفر از بانک توسعه تعاون تسهیلات مشاغل خانگی خود را دریافت کردند.
مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی در تمامی بخش های کشاورزی از جمله صنایع تبدیلی وغذایی، باغبانی، تولیدات گلخانه ای، کشت زعفران و گیاهان دارویی ، تولید قارچ، دام و طیور و ... مشمول دریافت تسهیلات فوق هستند.
مهندس امیریان از صدور مجوزهای فعالیت در حوزه مشاغل خانگی به صورت صرفا الکترونیکی خبر داد و گفت: با عنایت به تاکید مقام عالی وزارت و ضرورت تسریع و تسهیل در امور و همچنین کاهش مراجعات حضوری بویژه در زمان شیوع کرونا کلیه مجوزهای مشاغل خانگی صرفا به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار