کد خبر: ۸۶۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 02 July 2020

با برنامه ریزی و اتحاد باید برای توسعه منطقه حرکت کرد/ زلزله، سرپلذهاب را به زمان جنگ بازگرداند

تابناک/نماینده مردم شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب گفت: شهرستان سرپل ذهاب پتانسیل های بالایی دارد که باید با برنامه ریزی و اتحاد به سمت توسعه آن حرکت کرد.
به گزارش خبرنگار قلم، دکتر شهریار حیدری نماینده مردم شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری سرپلذهاب که در جهت بررسی مشکلات و مسائل شهرستانهای حوزه انتخابیه برگزار شد اظهار داشت: تمامی مدیران حوزه اجرایی باید با برنامه ریزی مناسب و با اتحاد و انسجام با یک حرکت منسجم برای ارتقاء و رشد شهرستان‌های حوزه انتخابیه تلاش کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: سرپلذهاب دارای پتانسیل‌های بسیار خوب در حوزه آبی، گردشگری، مرزی، کشاورزی و نیروهای خلاق و توانمند می باشد که باید با برنامه ریزی مناسب و منسجم از این منابع درجهت ارتقاء و پیشرفت شهرستان بهره برداری کرد.

وی خاطرنشان کرد: سرپلذهاب در دوران دفاع مقدس و بازسازی پس از جنگ دچار عقب افتادگی شد و زلزله سال ۱۳۹۶ نیز این شهرستان را به دوران بازسازی بعد از جنگ بازگرداند و برای پیشرفت آن لازم است که دولت نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته و اعتبارات ویژه و مناسبی را برای پیشرفت آن اختصاص دهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: با بهره برداری از سدهای در حال ذخیره سازی آب، سامانه طرح گرمسیری، بهره برداری از سد منطقه سومار و توزیع عادلانه منابع آبی شاهد پیشرفت و رونق کشاورزی شهرستان‌های حوزه انتخابیه خواهیم بود.

حیدری تصریح کرد: سد هواسان سرپلذهاب به دلیل عدم تامین اعتبار هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده که با رایزنی‌های انجام گرفته در چند روز آینده اعتبار مناسبی به آن تزریق شده و شروع بکار خواهد کرد.

نماینده شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در پایان از اعتماد مردم تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد بتواند خدمتگزاری صادق برای مردم حوزه انتخابیه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار