کد خبر: ۸۶۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 30 June 2020

بازدید معاون رئیس جمهوری از نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه آزاد گیلان

تابناک/ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز "سه شنبه" در جریان سفر خود به استان گیلان از نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد واحد رشت بازدید کرد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان روز سه شنبه در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه محصولات هسته ها  و واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و لاهیجان و یک محصول از دانشگاه آزاد انزلی به نمایش گذاشته شده است.

دکتر شهاب شریعتی اظهار داشت : این  محصولات فناورانه در زمینه کشاورزی، صنایع، تولید محتوی، ساخت قطعات و محصولات انرژی های نو و پهباد است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی رشت و لاهیجان فعال افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دارای ۲ شرکت دانش بنیان  و ۲۱ هسته و شرکت فناور است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از پیشرفت های اجرایی طرح شهرک علمی و فناوری گیلان "پارک علم و فناوری" و محصولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه گیلان بازدید کرد.

پروژه سوله های نیمه صنعتی شرکت های فناور گیلان مستقر در پارک علم و فناوری و بازدید از نمایشگاه شرکت های دانش بنیان و فناور نیز امروز با حضور معاون رئیس جمهوری انجام گرفت.

 بازدید از محل احداث کارخانه نوآوری گیلان "پارک علم و فناوری"، افتتاح آغاز به کار صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی گیلان و نشست اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های امروز سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به گیلان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار