اختصاصی حرف تازه – فرمانده سپاه قدس گیلان در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری پروژه های عمرانی میان شهرداری رشت و قرارگاه خاتم با تاکید بر اینکه پروژه های قرارگاه خاتم در رشت تحول ایجاد می کند گفت: با اوضاع فعلی شرمنده مردم هستیم . 

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه گیلان به لحاظ زیرساختی و محیط زیستی با مشکلات بسیاری مواجه است اظهار داشت: دوستان در قرارگاه خاتم پذیرفتند که در این پروژه ها ورود کنند؛ هرچند پیش از این در استان های مختلف بیشتر در خارج از شهرها فعالیت داشتند.

وی افزود: سپاه در سخت ترین شرایط و بدترین مناطق کار کرده است. حتی در خارج از کشور و جایی که روزانه شهید می دادیم حضور داشته است. اینجا که وطن ما است.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه پروژه هایی که سپاه آغاز می کند نباید روی زمین بماند تصریح کرد: ما در این پروژه ها نیز آبرو گذاشته ایم و باید به صورت ماهیانه چلساتی برگزار شود و شورا و شهرداری همراه باشند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پروژه های تقاطع های غیرهمسطح و ساماندهی رودخانه های رشت می تواند تحولی در سطح رشت ایجاد کند خاطر نشان کرد: این پروژه ها می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی و محیط زیستی رشت را حل نماید.

عبدالله پور با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت رشت به جایگاه و تراز واقعی این شهر، اظهار داشت: زندگی مردم این شهر باید بهتر از وضع موجود شود. ما شرمنده مردم هستیم و با اوضاع فعلی نزد خداوند پاسخی نداریم. 

وی در ادامه بیان داشت: باید این مسائل مطرح شود و دل مسئولین به درد بیاید تا متوجه اوضاع شوند. هر کسی حتی اگر مسئولیت ده نفر را بر دوش داشته باشد باید در روز قیامت پاسخگو باشد. 

سردار عبدالله پور در پایان تاکید کرد: آیا باید وضعیت رشت چنین باشد؟ انتظار می رود دست به دست هم بدهیم و صادقانه برای پیش بردن این پروژه ها و رفع مشکلات در کنار هم باشیم.

این جلسه صبح امروز با حضور سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، ناصر حاج محمدی شهردار رشت، رئیس و اعضای شورای شهر رشت و مدیران آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان و مسئولین مربوطه در تالار گفتگوی شهرداری رشت (عمارت بلدیه) برگزار شد.