جمعی از مسئولان سپاه امام رضا(ع)  در اقدامی ستودنی و در آستانه شروع تصویربرداری دور دوم عصر جدید،  برای قدردانی و تقویت روحی عباس رثایی هنرمند مشهدی حاضر در عصر جدید به دیدار وی رفتند. 
کد خبر: ۸۶۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ 29 June 2020

به گزارش تابناک رضوی، دراین دیدار که به همت انجمن سینمای سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی تدارک دیده شده بود سرهنگ خویشاوندی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام، سرهنگ اربابی مسئول تایید صلاحیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)، سرهنگ عفت پناه،  مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا علیه السلام و مسول سازمان بسیج کارمندان، سرهنگ رجبی مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، آقای محمدزعفرانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، حسامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری وشورای اسلامی شهرمشهد،  آقای پیشنمازی جانشین حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد وتنی چند از هنرمندان و فعالان حوزه بسیج حاضر بودند.

 

در ابتدا صباغی مسئول انجمن سینمای سازمان بسیج هنرمندان ضمن قدردانی از حضور مسئولین ابراز امیدواری کرد که این اقدام فتح بابی باشد در مسیر تکریم  هنرمندان مشهدی،  وی همچنین طی توضیحاتی از مراحل تمرینات رثایی برای دور دوم عصرجدید خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این هنرمند مشهدی با دعای خیر مردم و اتکا بر قدرت بازیگری اش باموفقیت این مرحله را هم پشت سربگذارد. 

 

جناب سرهنگ خویشاوندی دراین دیدار ضمن تجلیل از اقدام رثایی برای نمایش مظلومیت شهدای غواص در عرصه پرمخاطب عصرجدید افزود برای من که سالهاست این هنرمند بااستعداد را از نزدیک میشناسم،  موفقیتش در این مسابقه اتفاق غیرمنتظره ای نبود،  رثایی مستحق بیشتر از اینهاست.

 

جناب سرهنگ عفت پناه نیز ضمن تجلیل از اقدام رثایی،  ابراز امیدواری کرد روزی فرا برسد که هنرمندان مشهد مجبور  نباشند برای پیشرفت یا تامین معاش به پایتخت مهاجرت کنند.

 

در بخشی از این دیدار عباس رثایی از رزومه و سوابق هنری خود برای حاضرین گفت و اینکه بیست سال هربار که اجرایی داشت چشم انتظار مسئولین فرهنگی شهر بود تا حداقل با خداقوتی خستگی را از تنش بیرون ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در طی این سالها محمدزعفرانی تنها مسئول فرهنگی این شهر بود که بی چشم داشت و منت مراحمایت کرد و هربار مشکلی پیش آمد از حقم دفاع کرد.

 

حسامی فرمانده بسیج شهرداری اجرای عباس رثایی در عصر جدید را ازنظر فنی درسطح بالایی خواند و افزود بااینکه میدانستم این هنرمند درحال بازیگریست ولی نتوانستم برای معصومیت یک جانباز اعصاب و روان اشک نریزم.

 

عباس رثایی در این خصوص افزودخودم؛ نفهمیدم چه کردم، ارواح طیبه شهدا مرا به مرحله دوم بردند.

 

پیشنمازی جانشین فرماندهی حوزه مقاومت شهدای شهرداری مشهد گفت از آنجایی که من درد هنرمندان را میفهمم و از نزدیک شاهد این بودم که اغلب با سیلی صورتشان راسرخ نگه میدارند در جایگاه خودمان این قول را میدهم که در برنامه ها از پتانسیل این هنرمند ارزنده استفاده کافی را ببریم.

 

سرهنگ رجبی نیز ضمن تشکر از حضار برای قبول این دعوت افزود؛ جوانان هنرمند این خاک هرکدام یک عباس رثایی هستند که باید حمایت شوند.

هنرمندان افسران جبهه فرهنگی ایران هستند

 

درخاتمه این جلسه، سرهنگ خویشاوندی در اقدامی غیرمنتظره انگشتری که سردار شهید قاسم سلیمانی به ایشان هدیه داده بود را به عباس رثایی هدیه کرد که این اقدام و یاد آن شهید بزرگوار فضا را بسیار معنوی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار