کد خبر: ۸۶۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 27 June 2020
همزمان با گرامیداشت دهه کرامت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی در سراسر استان کردند.
 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با دهه کرامت، میلاد باسعادت بانوی کرامت، حضرت معصومه(س) برنامه‌های ایام دهه کرامت با برپایی جشن‌های مختلف در کانون‌های مساجد گیلان آغاز شد.

 

اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری با عشق و ارادت به خاندان اهل بیت(ع) در مناسبت‌های مذهبی از جمله ولادت‌ها و اعیاد اسلامی برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند.

 

این جشن‌های مردمی با جشن روز دختر و تجلیل از دختران عضو در مساجد آغاز شد و در طول این ایام برنامه‌های مختلفی با محوریت جوانان و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شد.

 

برپایی مسابقه‌های کتابخوانی با محوریت «آفتاب هشتم»، مسابقه دل‌نوشته‌ای به امام هشتم ویژه نوجوانان، جشن‌های میلاد، برگزاری تورهای مجازی بارگاه منور حضرت معصومه و امام رضا(ع) و مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی و هنری  مساجد گیلان است.

 

برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر گیلان برپا شد و اعضای کانون‌های مساجد به توزیع شربت، چای و شیرینی پرداختند.

 

ویزیت رایگان بیماران با رویکرد آموزشی و درمانی، جشن میلاد امام رضا(ع) و مسابقه مجازی بهترین صفحه کانون در میلاد امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در کانون‌های مساجد گیلان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار