رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: خیابانی در بروجرد به نام تبریز نامگذاری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 26 June 2020

فریبرز محسنی در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار بروجرد با شهردار و اعضای شورای شهر تبریز، گفت: هر زمانی که ما به تاریخ کشورمان نگاه می‌کنیم به تبریز و آذربایجان می‌رسیم که باید به احترام افتخارات این خطه تعظیم کرد.

وی با بیان اینکه آذربایجان نقطه عطف تاریخ کشورمان است، افزود: شهر تبریز به عنوان مرکز استان آذربایجان شرقی، ظرفیت‌های بالایی دارد و تلاش می‌کنیم تا از تجربیات شورای شهر تبریز در جهت توسعه و پیشرفت شهر بروجرد استفاده کنیم.

شهردار بروجرد نیز در این دیدار گفت: بروجرد دومین شهر استان لرستان و دومین شهر پرجمعیت لر نشین در کشور است که موقعیت استراتژیکی با سه استان کشورمان دارد و جزو ۲۰ شهر اول ایران بوده که شهرداری در آن تاسیس شده است.

رحیم جافری افزود: این شهر پتانسیل‌های بالایی در زمینه‌های مختلف گردشگری و سرمایه گذاری دارد که ۲۰۷ فرصت سرمایه گذاری در بروجرد شناسایی شده است و با تصویب شیوه نامه سرمایه گذاری این شهر برای تسهیل حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بروجرد تلاش می کنیم.

وی گفت: با اینکه جمعیت ما در مقایسه با تبریز کم است ولی خودمان را برای مشورت با مدیران شهرهای بزرگ بی نیاز نمی دانیم.

وی با اشاره به تبادل تجربیات مدیران شهری بروجرد با مدیران شهرداری تبریز گفت: برای توسعه و ابادنی شهر تلاش می کنیم که به این منظور باید قانون مندی و هوشمندسازی در برنامه کاری خودمان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، جافری با اشاره به عملکرد شورای شهر بروجرد نیز اظهار داشت: تحقق دموکراسی اسلامی با شوراهای شهر بوده و شورای شهر نزدیک ترین مجلس قانون گذاری به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار