شهردار بهارستان خبر داد:
شهردار بهارستان گفت:وجود زمین های بایر متعدد در بهارستان و نزدیکی با مرق باعث افزایش سگ های ولگرد در بهارستان شده است.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹ 25 June 2020

بحیرایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: زمین های بایر و نزدیک با باغ شهرها و رستوران ها و نزدیکی مرق باعث ورود سگ های ولگرد میشود که برای جمع اوری انها پیمانکاری مقرر شد سگ ها را جمع وعقیم و در مرکزی نگهداری کنند.
وی بیان داشت: حدود ۲۳ پروژه های عمرانی داریم که باغ خانواده یکی از ابر پروژه ها هست که ۸۰ درصد پیشرفت کار داشته است.
وی بیان داشت: فرهنگسرای خیابان ایثار فاز یک ان اجرایی شده است .
شهردار بهارستان همچنین از عملیات روکش و آسفالت معابر خبر داد و افزود: حدود ۱۱۰ پارکینگ را احداث کردیم .
وی به لکه گیری های سطح شهر اشاره کرد و گفت: پیاده رو سازی و فضای سبز کافی را فراهم ساخته ایم.
بحیرایی ادامه داد: امسال در حوزه شهرسازی ۹۲ پروانه تایید کردیم که برابر ۱۳۱ هزار مترمربع است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
وی گفت: ۳۲۰ دفترچه پروانه‌‌با زیر بنای ۱۷۱ هزار مترمربع بوده است.
شهردار بهارستان به اجرای پروژه ای با اعتباری ۱۰ میلیارد ریال نورپردازی اشاره کرد و گفت:۲۳ پروژه نور پردازی  تاکنون اجرایبی شده است.
وی تصریح کرد:ایجاد ۱۸ مورد دیوار نگاره ها با متراز ۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع انجام شده است.
بهسازی ۴ مورد دیوار قدیمی و ۳ مورد در دست اقدام است که جمعا یک هزار مترمربع است با مبلغ بیش از ۸ هزار میلیارد است.
وی از شهروندان خواست در منازل خود درخت مثمر بکارندو به توسعه فضای سبز کمک کنند، ادامه داد: در حوزه خدمات شهر ۹۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه در شهر بهارستان اشتغالزایی ایجاد کردیم و ادامه داد: اجرای شبکه فیبر نوری به اندازه بودجه سال گذشته اجزایی کردیم.
وی در ارتباط با بودجه سال گذشته ۶۲ میلیارد تومان است ، افزود: ۹ میلیا رد و۵۰۰ از فروش املاک داشتیم .
بحیرایی بیان داشت: بودجه امسال ۹۶۴ میلیارد ریال است که ۶۰ درصد رشد داشته است، ادامه داد: ۲۵ نفر نیروی انسانی قطع همکاری کردند که در حال حاضر با کمبود نیرو مواجهیم.

علت عدم تکمیل ۳ فاز بهارستان طی ۳۰ سال گذشته چیست

عضو شورای شهر بهارستان در این جلسه با طرح دو چالش که چرا هم راستا با ساخت و ساز شهر بهارستان خدمات به مردم ارایه نمی شود و چرا ۳۰ سال از عمرشرکت عمران بهارستان می گدرداما همچنان ۳ فاز بهارستان اجرایی نشده است که اگر هر ده سال یکبار یک فاز آن اجرایی میشد ایا سه فاز ان اجرایی نشده است ایا بخاطر بقای عمر شرکت عمران بهارستان نیست
ابراهیمی گفت: چرا فضای سبز بهارستان را به فولاد ماهان واگذار شده است و بسباری از واگذاریهای غیر مرتبط است.
وی ادامه داد:هر گاه ملکی تفکیک شود ۱۰ درصد به شهرداری واگدار کند که با ۱۷۵ هکتار تفکیک هیچ واگذاری نشده و ا سال ۸۲ تاکنون هر گونه توسعه داده هیچ واگذاری صورت نگرفته است
وی افزود: شرکت عمران بهارستان باید پای میز مذاکره بنشیند.
ابراهیمی گفت. در سفر وزیر به بهارستان مقرر شد ۳۰ دستگاه اتوبوس شرکت عمران بهارستان باید به شهرداری واگذار کند که به ۲ تا رسید که گفت ندارد و به جای ان زمین واگذار می کنیم که بدنبال واگذاری زمین های مشکل دار است.
وی گفت: به جای تعامل بدنبال تقابل هستیم چون طی سال های گذشته با تعامل به جایی نرسیدیم.
وی از واگذاری زمین های بهارستان به پیمانکاران در دیگر استان ها توسط شرکت عمران بهارستان خبر دادو گفت: علت قصور و کوتاهی اسنانداری و معاون وی در رسیدگی به پرونده شکایت ما از شرکت عمران بهارستان چیست.
ابراهیمی افزود: حق و حقوق مردم شهرستان بهارستان چندین ساله از سوی شرکت عمران بهارستان ضایع شده است و اختیار عمل به شهرداری و شورای شهر نمی دهند .
عضو شورای شهر بهارستان بیان داشت: ساخت بیمارستان وظیفه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که کوتاهی از انها هست و حتی از سازمان تامین اجتماعی خواستیم بیمارستان بسازند و گفتند باید ۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی باشند و شما ۱۹ هزار. ۵۰۰ نفر در بهارستان است و تنها یک بهانه است .
وی نبود آرامستان در بهارستان را دادن انگیزه به مردم بهارستان برای زنده ماندن اعلام کرد که صرفا یک شوخی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار