کد خبر: ۸۶۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 24 June 2020
تابناک/معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان خواستار حمایت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی از بانوان ورزشکار استان شد.
بانوان ورزشکار گیلانی نیاز به حمایت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سهیلا یاورمسرور بعد از ظهر امروز در جلسه هیأت‌های ورزشی بانوان در محل اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و سلامتی خانواده‌ها بر روی ورزش‌های همگانی تمرکز کرده است.

وی پر کردن اوقات فراغت سالمندان را از دیگر رویکردهای وزارت ورزش و جوانان دانست و تصریح کرد: در کنار این رویکرد، به ایجاد بسترهای مناسب با هدف معرفی ورزش قهرمانی به ویژه قهرمانی بانوان ورزشکار نیز توجه شده است که امیدواریم در شهرستان آستارا هم دراین‌خصوص برنامه‌ریزی مناسب صورت بگیرد. 

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان خواستار حمایت دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی از بانوان ورزشکار شد و بیان کرد: از ۴۹ هیأت فعال در سطح استان، ۴۶ هیأت متعلق به بانوان است که این مهم، انتظار بانوان ورزشکار را از دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی دوچندان می‌کند.

یاورمسرور تعداد بانوان ورزشکار گیلانی را 54 هزار نفر در رشته‌های مختلف ورزشی عنوان کرد و افزود: نائب‌رئیس بیشتر هیأت‌های ورزشی استان بانوان هستند و تأمین وسائل و مشارکت در ساخت باشگاه‌های ورزشی، می‌تواند بسترهای سلامت بانوان را فراهم کند.

وی خواستار توسعه فضاهای ورزشی شهرستان آستارا به ویژه در حوزه بانوان شد و بیان کرد: طبق کارشناسی‌های صورت‌گرفته استخر شنای مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و تا پایان سال جاری تکمیل و آماده بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه اعتبارات استانی ورزش و جوانان محدوده بوده و فعلاً چیزی به ما ابلاغ نشده است، افزود: از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها انتظار داریم با مدیریت صحیح منابع اعتباری، بهترین زیرساخت‌های ورزشی را فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار