کد خبر: ۸۶۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 24 June 2020

 

تابناک/به گزارش رشت۲۰، برای نخستین بار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) پنج پروژه بزرگ به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد تومان را در رشت اجرا می کند.

اسماعیل حاجی پور در نشستی ویژه با اعلام این مطلب گفت: پس از برگزاری چندین نشست در تهران و رشت بالاخره باید ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت عنوان کنم که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) فردا در رشت تفاهمنامه اجرای چهار پروژه بزرگ را با شورای اسلامی و شهرداری رشت امضا کرده و به میمنت فرا رسیدن این دهه همچنین عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان هفتم آذر یا نیروی دریایی را نیز آغاز خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برخورد صمیمانه دکتر محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و همچنین مساعدت و همکاری دکتر نوبخت و تلاش و پیگیری دکتر زارع استاندار گیلان و معاون عمرانی وی گفت: ان شاء الله فردا در نشستی ویژه یا در ساختمان شهرداری و یا در ساختمان شورای شهر این تفاهمنامه به امضا خواهد رسید.

حاجی پور با تاکید بر اینکه این نخستین باری است که قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در رشت پروژه اجرا می کند از پیگیری دکتر محمد و بزرگواری وی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم پروژه های دیگر را نیز با این قرارگاه دنبال کنیم و اجرای آنها را نیز به این پروژه ها پیوند بزنیم.

وی در ادامه به تشریح چهار پروژه ای که تفاهمنامه آن فردا به امضا خواهد رسید گفت: به غیر از پروژه میدان هفتم آذر که عملیات اجرایی آن فردا آغاز می شود ما چهار پروژه بزرگ از جمله تقاطع غیر همسطح میدان ولیعصر(عج) که یک چپگرد به طرف بلوار خرمشهر و یک راستگرد به طرف میدان امام علی(ع) خواهد بود، همچنین پروژه زیرگذر شهرداری رشت از خیابان امام به خیابان سعدی و از خیابان شریعتی به سبزه میدان را برای بهبود اقتصاد بازار بزرگ شهر که پس از اجرای پیاده راه دچار خسارت و ضرر شده است اجرا خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی سومین پروژه ای که تفاهمنامه آن فردا به امضا خواهد رسید را احیای رودخانه های رشت عنوان کرد و گفت: از زرجوب و گوهررود نه زری باقی مانده و نه گوهر و ما امیدواریم در اجرای این پروژه که جمع آوری فاضلاب به کمک شرکت آب و فاضلاب، آزادسازی حریم رودخانه ها با نظارت شرکت آب منطقه ای و دیواره سازی و محوطه سازی حریم آزاد شده به وسیله شهرداری رشت با کمک قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به انجام برسانیم.

وی در پایان گفت: یک پروژه دیگر را در میدان مصلی در برنامه داریم که آن را بایستی در هماهنگی با حضرت آیت الله فلاحتی به انجام برسانیم و نظر مساعد ایشان را جلب کنیم. از آنجایی که وجود ذی جود ایشان همواره نگاهی حمایتگرانه به فعالیتهای عمران و توسعه داشته اند ان شاءالله با نظر مساعد حضرت آیت الله فلاحتی وضعیت این پروژه را هم مشخص کنیم چون ایشان در سفر قم بوده اند، تعیین تکلیف این پروژه موکول به آینده می شود.

اسماعیل حاجی پور در پایان خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه ها ما عیدی خوبی به مردم شریف رشت در دهه کرامت می دهیم و در نشستهایی که این روزها برای هماهنگی اجرای این پروژه ها داشته ایم همه راضی و خوشحال بوده اند و من امیدوارم در آینده پروژه های دیگری را با قرارگاه سازندگی خانم الانبیا(ص) پیوند و استارت بزنیم و به کمک هم شهری آبادتر و توسعه یافته تر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار