کد خبر: ۸۶۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 23 June 2020
کلانتری از کسب رتبه فعال کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) روستای غریب محله بخش اسالم شهرستان تالش در رویداد ملی فهما خبر داد.
 

 

تابناک/«سجاد کلانتری» به کسب رتبه برتر کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) روستای غریب محله بخش اسالم شهرستان تالش در رویداد ملی فهما اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: رویداد ملی فهما میدان عرضه خلاقیت ها، ایده ها، طرح‌ ها و برنامه‌ های کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) روستای غریب محله بخش اسالم شهرستان تالش تصریح کرد: رویداد ملی فهما فضای رقابتی مطلوبی را فراهم کرد تا کانون‌ های مساجد ضمن تعامل با یکدیگر، کار‌ها و ایده‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

 

وی با بیان اینکه  هزار و۴۵۱ نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند، افزود: این کانون با ۵۰ عنوان فعالیت توانسته است ۱۱ هزار و ۴۸۶ امتیاز در رویداد ملی فهما کسب کند و حائر رتبه فعال شود.

 

کلانتری با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) از سال ۹۱ فعالیت خود را در روستای غریب محله بخش اسالم آغاز کرده است، اظهارکرد: این کانون با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در فصول مختلف سال به پاتوقی برای نوجوانان و جوانان تبدیل شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) روستای غریب محله سالم خاطرنشان کرد: موفقیت کانون فرهنگی و هنری قائم آل محمد(عج) در رویداد ملی فهما را مدیون تعامل خوب مراکز فعال در مسجد بایکدیگر هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای کانون در کتابخانه مسجد عضو هستند، افزود: در کتابخانه کانون ۵۰۰ جلد کتاب وجود دارد و با توجه به استقبال اعضای کانون از کتابخانه این کتابخانه نیازمند کتاب های بیشتر است که امیدوارم دستگاه های ذیربط به این مسئله نگاه ویژه داشته باشند.

 

کلانتری گفت: برای اوقات فراغت امسال نیز برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی تدارک دیده شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با بهره گیری از اساتید برجسته برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار