کد خبر: ۸۶۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 23 June 2020

 

 
 
     
 
آموزشگاه آزاد موسیقی «نی لبک» در آستانه در آستانه آغاز فعالیت های اوقات فراغت در شهر کلاچای از توابع شهرستان رودسر آغاز به کار کرد.
تابناک/آموزشگاه آزاد موسیقی «نی لبک» در آستانه در آستانه آغاز فعالیت های اوقات فراغت در شهرستان رودسر آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ، کمال عباس نژاد رییس این اداره با اعلام این خبر افزود : با مجوز رسمی از شورای رسیدگی و نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری استان گیلان ، مجوز تاسیس پنجمین آموزشگاه آزاد موسیقی با نام " نی لبک " به مدت یکسال در این شهرستان صادر گردید.

وی گفت : آموزشگاه آزاد موسیقی " نی لبک " به مدیریت " امین رستمی اشکلک " در آستانه اوقات فراغت تابستان ، انواع سازهای موسیقی کودکان - موسیقی ایرانی - کلاسیک و پاپ را با بکارگیری اساتید مجرب ، آموزش خواهد داد.

عباس نژاد ادامه داد : آموزشگاه آزاد موسیقی نی لبک " برگزار کننده کلاسهای موسیقی ایرانی - پاپ - کلاسیک - آواز و موسیقی کودک " به آدرس کلاچای - خیابان شهرداری - پاساژ رضا طبقه دوم و با شماره 01342687779 و 09117102567 پذیرای علاقمندان به سازهای مختلف موسیقی می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر در پایان تصریح کرد : امین رستمی اشکلک دارای مدرک لیسانس ، فعالیت موسیقی خود را از سال 1385 آغاز و پیش از این نیز در کلاسهای اساتید مجرب موسیقی ، آموزشهای تخصصی این رشته ی هنری را فرا گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار