نگین تاجی: وقتی چهره شهر و فضا شهری و عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری را می‌بینیم این اختلاف‌ها را نمی‌پذیریم و قابل پذیرش نیست.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 23 June 2020
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پرونده یکی از نمایندگان استان در مجلس که به عنوان مسئله روز کشور مطرح است توضیحاتی داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست خبری رئیس کل دادگستری با اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست حسن نگین‌تاجی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص پرونده یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع در کمیسیون تحقیق در حال رسیدگی است و روال قانونی را طی می کند در حال حاضر پرونده ای در دادگستری استان در این خصوص وجود ندارد.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به ورود دستگاه قضا به مفاسد اداری گفت: در گچساران با چنین مواردی برخورد کردیم اعضای شورای شهر با توجه به سند مجهول به جای اینکه پول‌ها را به حساب شهرداری واریز کنند به حساب افراد واریز می‌کردند و این افراد تحصیل مال نامشروع داشتند که به رد مال و حبس و انفصال از خدمت محکوم شدند.
وی به اختلاف شهرداری و شورای شهر یاسوج هم ورود کرد و گفت: وقتی چهره شهر و فضا شهری و عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری را می‌بینیم این اختلاف‌ها را نمی‌پذیریم و قابل پذیرش نیست.
مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع استخدام‌های فله‌ای را به جد پیگیری و بررسی کردیم و حتی کیفرخواست هم صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار