رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:
علیزاده امامزاده در جلسه امروز صحن شورا ضمن تبریک روز اصناف گفت: یکی از بزرگترین نهادهاى مدنى در هر کشورى اصناف هستند.
کد خبر: ۸۶۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 20 June 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مصطفی چمران و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دارلک و شهید سردار مهدی امینی گفت: در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی ، کارنامه و نام درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند. 
علیزاده امامزاده در بخش دیگری از سخنانش افزود: اصناف متعهد و خدوم کشورمان در کنار پرداختن به فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار همواره در مسایل روز کشور و تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی نقش‌آفرینی کرده‌اند. در پایان سال 98 و با شیوع گسترده ویروس کرونا، خسارات و آسیب هایی به اصناف و بازاریان تحمیل گردید و با ادامه دار شدن این ویروس، همچنان این تهدید وجود دارد. می توان با جایگزین ساختن روش های کارآمد معاملات و استفاده از ظرفیت های اینترنتی، از ضربه خسارات بیشتر مالی جلوگیری نمود تا به امید خداوند متعال و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و مردم دوران این بیماری و تبعات آن به سر آید.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با گرامیداشت  سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب و حتّی قبل از آن، دستگاه تبلیغی استکبار جهانی، کارزاری عظیم بر ضد امام و انقلاب به راه انداخته و پیوسته با طرح موضوع های گوناگون، سعی در جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و پس از پیروزی نیز، به مقابله جدّی با انقلاب اسلامی برخاستند. حضرت امام رحمه الله در دوران حیات پربرکت خویش، در مقابل این تبلیغات شوم ایستادگی کردند و با برملا ساختن نیات پلید دشمنان، امت اسلامی ایران را از دام های فریب تبلیغاتی به دور داشتند. 
وی در پایان سخنانش اذعان داشت: امروز نیز سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور، در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی ـ که اصل تفکیک ناپذیر نظام ماست ـ نقشی بس خطیر و حسّاس برعهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار