معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان ایلام:
معاون امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان ایلام گفت: امسال در فصل تابستان طرح پاتوق های فرهنگی و مهارتی در ایلام اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 23 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدرضا تردست اظهار کرد: با حمایت دولت و استانداری ایلام و اکثر ادارات عضو ستاد امسال در سه شهرستان از استان که سیروان به عنوان یکی از شهرستان‌های پایلوت طرح پاتوق‌های فرهنگی مهارتی با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح به کمک و همیاری تمامی دستگاه‌های عضو ستاد نیاز بوده و اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه این طرح هماهنگی و امور لجستیکی را به عهده خواهد داشت.

تردست افزود: مهمترین هدف این طرح آموزش مهارت به کسانی است که بیشترین نیاز را به آموزش داشته و این مهارت‌ها در تمامی جنبه‌ها از جمله اشتغال زایی، مهارت‌های زندگی، هنری، ورزشی، سیاحتی و غیره به شرکت کنندگان داده می‌شود.

وی با اشاره به فرصت مناسب تعطیلات تابستان برای دانش افزایی جوانان در زمینه‌های مختلف ورزشی، هنری، علمی و اشتغال زایی، گفت: اوقات فراغت جوانان شاید از مهمترین و اصلی ترین موضوعات امور جوانان نه تنها در تابستان بلکه در کل سال بوده که در این راستا کلاس‌های مختلف ورزشی و فرهنگی در بخش مرکزی و کارزان برای آقایان و بانوان دایر است.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان به دبیرخانه ستاد ساماندهی و طرح پاتوق فرهنگی مهارتی در استان تمامی نیرو و توان خود را در هماهنگ کردن هرچه بیشتر بین دستگاه‌های عضو ستاد و استفاده از ظرفیت‌های فراوان سازمان‌های مردم نهاد که مجری این طرح هستند را بکار خواهد بست./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار