فرهاد همتی در گفتگو با تابناک:
مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: کشور ما همواره با فراغ بال در های خود را به روی پناهجویان مختلف گشوده و خدمات مطلوبی به آنها ارائه می کند.
کد خبر: ۸۶۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 21 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز فرهاد همتی در جریان بازدید از خانواده ی تعدادی از پناهجویان و گرامیداشت روز جهانی پناهندگان اظهار کرد: امروز به بهانه روز جهانی پناهندگان که بر اساس تقویمی که توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تصویب مصوبه ی شماره 5576 در چهارم دسامبر سال 2001 تصویب شد، 20 ژوئن مصادف با 31 خرداد هجری شمسی به عنوان روز پناهجویان نامگذاری شده است.

وی افزود: امروز توفیقی شد تا بر اساس همان رسالتی که حوزه ی اتباع و مهاجرین خارجی دارد، خدمت خانواده محترم تبعه ی عراقی برسیم و از نزدیک صحبت ها و درد دل هایشان را بشنویم و به مسائل و مشکلاتشان رسیدگی کنیم.

مدیر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: این روز را به همه پناهجویان و پناهندگان ساکن در جمهوری اسلامی ایران که در کرمانشاه، سینه ی ستبر و چهره ی زیبای ایران اسلامی ساکن اند و این استان در مقاطع مختلف و بحران های فرامنطقه ای افتخار میزبانی از پناهجویان و پناهندگان و اتباع عراقی و در حوزه اقلیم کردستان را دارد، تبریک می گویم.

همتی با اشاره به اینکه در دو بحران میزبان پناهجویان بودیم، بیان داشت: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که جز کشورهای پیشرو در بحث مهمان پذیری و پناهندگی و ارائه ی خدمات مطلوب و مناسب در قیاس با کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر است. همگی شاهدیم که کشورهایی با داعیه حقوق بشر در مواجهه با پناهجویان برخوردهای پلیسی، قهری و خشن دارند، اما جمهوری اسلامی مرزهایش را همواره با فراغ بال و افتخار، بر اساس رسالت و مبانی خود به روی پناهندگان گشوده و بهترین امکانات و خدماتی که در حد پناهجویان است در اختیارشان قرار می دهد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار