دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود در شهر تالسای اوکلاهاما عملکرد خودش در مبارزه با بحران کرونا را فوق‌العاده توصیف کرد.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 21 June 2020

ترامپ مدعی عملکرد فوق‌العاده‌اش در قبال کرونا شد / خیلی خوش‌شانس هستید که من رئیس‌جمهور هستم!

به گزارش تابناک سمنان: علی‌رغم جان باختن ده‌ها هزار نفر در ایالات متحده به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نخستین گردهمایی انتخاباتی در شهر تالسا در ایالت اوکلاهاما بعد از شیوع این ویروس عملکرد خودش در مبارزه با بحران کرونا را فوق‌العاده توصیف کرد.

ترامپ در سخنرانی خود مدعی شد: «ولی شما نمی‌شنوید که درباره کرونا صحبت کنند. اگر بخواهیم دقیق‌ترش را بگوییم می‌شود کووید-۱۹. ولی این اسم، نسبت به وقتی که به آن ویروس چینی بگوییم کار چندانی با چین ندارد.»

ترامپ در حالی که فقط در شهر تالسا ۱۲۱ هزار و ۹۸۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، مدعی شد: «علی‌رغم این مسائل من کار فوق‌العاده‌ای برای مهار کورنا انجام داده‌ام.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت که او در ماه ژانویه جلوی ورود تمامی شهروندان چین به آمریکا را گرفته است.

ترامپ در این سخنرانی اعتراف کرد که برای پایین آوردن آمار مبتلایان به کرونا دستور داده است که کمتر از مردم تست بگیرند.

ترامپ گفت: «گرفتن تست مثل شمشیر دو لبه است. در مورد ویروس کرونا وقتی شما به میزان زیادی آزمایش می‌گیرید افراد مبتلا و موارد بیشتری را پیدا می‌کنید؛ به خاطر همین به افرادم گفتم لطفاً کمتر تست بگیرید! ولی آن‌ها تست می‌گیرند، طوری که نمی‌دانیم چه خبر است.»

ترامپ همچنین در جریان سخنرانی انتخاباتی خود در شهر تالسا معترضان در آمریکا را اوباش‌های چپ‌گرا نامید که تلاش می‌کنند بنا‌های زیبا­ را ویران کرده و مجسمه‌ها را تخریب کنند.

دونالد ترامپ در جریان سخنرانی خود در شهر تالسای اوکلاهما خطاب به حاضران گفت: «شما خیلی خوش شانس هستید که من رئیس‌جمهور هستم!»

وی افزود: «آیا تاکنون متوجه شده اید که بایدن اغلب در نام بردن از ایالت‌ها اشتباه می‌کند؟ او در آیووا است و می‌گوید خوب است که در آیداهو هستم. نه نه تو (خطاب به بایدن) در آیووا هستی! چنین چیزی برای من هرگز اتفاق نیفتاده است.»

ترامپ در ادامه سخنرانی انتخاباتی خود با انتقاد از رقیب انتخاباتی خود، گفت: «جو بایدن، عروسک خیمه شب بازی چپ رادیکال، (چپگرایان افراطی) است.»

ترامپ با اشاره به آتش زدن پرچم آمریکا در جریان اعتراضات گفت: «ما قانونی می‌خواهیم که براساس آن هر کس پرچم آمریکا را آتش بزند، یک سال زندانی شود.»

رئیس‌جمهور آمریکا در گردهمایی انتخاباتی خود مدعی شد: «وضع سلامتم خوب است و اگر مشکلی داشته باشم، به شما خواهم گفت.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار