کد خبر: ۸۶۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 21 June 2020
 
تفاهمناهه ای برای آموزش های فنی و حرفه ای سربازان نیروی دریایی آستارا

تابناک/ رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی بندر مرزی آستارا از امضای تفاهم نامه ای برای آموزش های فنی و حرفه ای به سربازان نیروی دریایی این شهرستان خبر داد.

بهبود معاشکار در نخستین جلسه هماهنگی آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی آستارا با نیروی دریایی این شهرستان در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: در جلسه ای را که با حضور جانشین فرماندهی، کارشناس نیروی دریایی و رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای در محل دفتر فرماندهی نیروی دریایی آستارا برگزار شد، موارد همکاری های آموزشی بین این مرکز با نیروی دریایی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اهمیت مهارت آموزی در سالی که توسط مقام معظم رهبری، به عنوان سال "جهش تولید" نام گذاری شده است، ادامه داد: همکاران فنی و حرفه ای در ارایه آموزش های هدفمند و اثر بخش و تنوع بخشی به آموزش های منجر به اشتغال سربازان نیروی دریایی اهتمام ویژه ای دارند.

وی افزود: در همین راستا حرفه های آموزشی مرکز فنی و حرفه ای در قالب جدولی به کارشناس آموزش نیروی دریایی ارایه شد و در این نشست تفاهم ای در چند بند به امضا رسید.

معاشکار با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد فرمانده نیروی دریایی لیست حرفه های مورد نیاز خود در سالجاری را در قالب فایل اکسل به مرکز آموزش فنی و حرفه ای جهت شروع و تعریف دوره های آموزشی ارایه کنند خاطرنشان کرد: تعداد کارگاه ها و استادکارهای واجد شرایط نیروی دریایی در قالب محیط کار واقعی به فنی و حرفه ای معرفی خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه در ادامه همکاری ها لیست پایورها جهت هماهنگی های لازم برای استفاده در مبحث ارایه آموزش با مدارک مورد نیاز به مرکز معرفی می شود، اضافه کرد: با هدف پر کردن اوقات فراغت فرزندان کادر نیروی دریایی، لیست آنها در دو رده سنی مشخص و برای اجرای آموزش در قالب اوقات فراغت در تابستان اعلام می شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید اشجعی آستارا در پایان تصریح کرد: مرکز فنی و حرفه ای پیگیری لازم جهت ارایه آموزش و خدمات آموزشی را از طریق استان پیگیری و به این نیرو اطلاع رسانی می کند تا مقدمات همکاری ها فراهم شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار