معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: هفت پروژه گردشگری در چهار شهرستان این استان، امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 20 June 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:جمشید معینی شنبه ۳۱ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: هفت پروژه‌ گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در چهار شهرستان‌های شیراز، کازرون، فسا و مهر زمینه‌سازی شده که امیدواریم تا پایان امسال، به مرحله بهره‌برداری برسد.

معینی سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها را بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ ریال است، گفت: از مجموع هفت پروژه تعداد سه پروژه در شیراز، دو پروژه در شهرستان کازرون، یک پروژه در فسا، یک پروژه در شهرستان مهر است.

او ادامه داد: یک زائرسرا و دو سفره‌خانه سنتی در شیراز با سرمایه گذاری ۲۶ میلیارد ریال، یک مجتمع گردشگری عمومی و یک پارک طبیعت‌گردی و گردشگری روستایی عشایری در کارزون با سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد ریال، یک ارودگاه گردشگری در فسا با سرمایه گذاری ۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، یک مرکز گردشگری تفریحی در شهرستان مهر با سرمایه گذاری ۲میلیارد ریال راه‌اندازی‌ می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان فارس اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۸ هتل، متل، هتل‌آپارتمان و مهمانپذیر،۱۳۴ خانه‌مسافر و ۱۳۷ اقامتگاه بوم‌گردی در استان فعالیت دارند.

برچسب ها: پروژه ، گردشری ، فارس ، افتتاح
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار