کد خبر: ۸۶۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 17 June 2020

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به پیگیری نمایندگان برای تشکیل فراکسیون «مهارت» در مجلس، گفت: مهارت افزایی اثربخشی مثبتی بر اشتغال و جذب نیروهای جوان دارد.

فراکسیون «مهارت» در مجلس تشکیل می‌‎شود

به گزارش «تابناک» ، عفت شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت؛ با اشاره به پیگیری نمایندگان برای تشکیل فراکسیون مهارت در مجلس شورای اسلامی، گفت: حدود 82 نفر از نمایندگان با تشکیل فراکسیون «مهارت» در مجلس موافقت کردند. این فراکسیون به دنبال تاثیر مهارت افزایی بر اشتغال‌ و موضوعات سطح کلان کشور است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان در فراکسیون مهارت، می‌خواهند مهارت افزایی در دستگاه‌ها و سازمان‌هایی همچون وزرات میراث فرهنگی، فنی و حرفه‌ای، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه را دنبال کنند.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جامعه جوان ما باید با کسب مهارت لازم وارد عرصه اجتماعی، علمی و اشتغال شوند. از این رو ما در تلاشیم تا در این فراکسیون برنامه ریزی جامع و عملیاتی را تدوین و ارایه کنیم.

شریعتی با بیان اینکه فراکسیون مهارت در راستای فرمایشات رهبری تشکیل خواهد شد، گفت: مهارت افزایی از سطوح پایین باید به جوانان آموزش داده شود. مهارت افزایی اثربخشی مثبتی بر اشتغال و جذب نیروهای جوان خواهد داشت.

انتهای پیام/*

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار