کد خبر: ۸۶۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 16 June 2020

حمایت از پیمانکاران پسماند/پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان

تابناک/در این بسته خبری از اطفا ۱۱ مورد آتش سوزی نیزار در اهواز تا پرداخت تسهیلات شش میلیون تومانی به تاکسیرانان و راه اندازی ۲۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی در کاشان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اضافه شدن ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نوسازی شده به ناوگان اتوبوسرانی قم

سید مرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم از بازسازی ۱۸۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال خبر داد و گفت: بازسازی ۱۸۰ دستگاه اتوبوس نسبت به خرید هزینه معقول‌تری برای شهرداری در برداشته و تا ۶ سال نیز می‌تواند در ناوگان فعالیت کند.

کیفیت هوای مشهد قابل پیش بینی می‌شود

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای پیش بینی کیفیت هوای شهر، انجام مطالعات سیاهه انتشار هوای کلانشهر مشهد به اتمام رسیده است که در نوع خود یکی از منحصر به فرد تر ین پروژه‌های زیست محیطی در سطح کشور است.

جبران پرداختی‌های پیمانکاران پسماند

صدرالدین علیپور، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: برای جبران ضرر پیمانکاران پسماند که در مدت زمان تعطیلی موظف به پرداخت حقوق نیروهای خود بودند، از میزان اجاره بهای پرداختی پیمانکاران کسر می‌شود.

ابلاغ شیوه نامه نکوداشت هفته شهرداری و دهیاری‌ها

شیوه نامه نکوداشت هفته شهرداری و دهیاری (۱۴ لغایت ۲۰ تیرماه) به معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها ابلاغ شد.

افتتاح پارک رستمیان آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا گفت: پارک محله‌ای کوچه ۱۵ شهید رستمیان این شهر در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

اطفا ۱۱ مورد آتش سوزی نیزار در اهواز

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار ۱۱ مورد آتش سوزی نیزار با کمک آتش نشانان ایستگاه ۹۹ خبر داد.

اکران مجدد تابلوهای سطح شهر بندرعباس با مضمون کرونا

الیاس محسنی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به شیوع بالای ویروس در استان هرمزگان، این سازمان با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اقدام به اکران مجدد تابلوهای سطح شهر با مضمون هشدار در خصوص کرونا کرده است.

راه اندازی ۲۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی در کاشان

مرتضی والی زاده، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان گفت: ۲۵ ایستگاه برای انجام ورزش‌های صبحگاهی در شهر کاشان راه اندازی شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای استفاده از آنها ضروری است.

پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با پیگیری‌های انجام شده و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر تسهیلات شش میلیون تومانی به تاکسیرانان تعلق خواهد گرفت.

فعالیت بیش از ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه در کرمانشاه

محسن ارجمندی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از فعالیت بیش از ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه در سطح شهر خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار