آخرین خبر از وضعیت اعتبار نامه منتخب گچساران و باشت
آنگونه که اعضای کمیسیون تحقیق می گویند ، فرصتی 5 روزه به تاجگردون و معترضان برای ارائه اسناد داده شده است ضمن اینکه بر اساس صحبت های برخی اعضا پایان مهلت 5 روزه احتمالا پایان ماجرا نخواهد بود!
کد خبر: ۸۶۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 15 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی که روز گذشته اولین جلسه کمیسیون تحقیق در مورد اعتبار نامه تاجگردون برگزار شد و امروز هم منتخب مردم گچساران و باشت و معترضان به کمیسیون فراخوانده شدند ، برخی اعضای این کمیسیون مصاحبه هایی انجام دادند که به نوعی از طولانیی بودن روند این پرونده حکایت دارد.
دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم از تشکیل کمیته 5نفره در مجلس برای استعلامات و بررسی اعتبارنامه تاجگردون خبر داد.
آنگونه که علی جدی در این جلسه، یک کمیته پنج نفره به منظور بررسی مستندات و پیگیری استعلامات و همچنین تحقیقات لازم تشکیل شد.
دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم که با فارس سخن می گفت در ادامه خاطرنشان کرد: پس از طرح مباحث مختلف در خصوص اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و همچنین استماع سخنان معترضان و آقای تاجگردون، مقرر شد معترضینی که نسبت به اعتبارنامه منتخب گچساران اعتراض دارند تا شنبه هفته آینده دلایل اعتراض به همراه مستندات را مکتوب به کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس ارائه کنند.

حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی هم در گفتگو با جام جم آنلاین به شرح جلسه کمیسیون تحقیق در خصوص اعتراض جمعی از نمایندگان به اعتبارنامه تاجگردون پرداخت.

سخنگوی کمیسیون تحقیق گفت: جلسه کمیسیون تحقیق با حضور 4 نفر از معترضین به اعتبارنامه نماینده گچساران، متشکل از علیرضا زاکانی، علی اکبر کریمی، مالک شریعتی و اقبال شاکری و همچنین تاجگردون، نماینده گچساران به صورت جدا برگزار شد. این جلسه حدود 3 ساعت و نیم طول کشید.

حجت اله فیروزی افزود: در ابتدای این جلسه 3 نفر از معترضین «علیرضا زاکانی، علی اکبر کریمی و مالک شریعتی» در حدود 1 ساعت به ارائه دلائل خود به صورت شفاهی پرداختند. این دلائل در 7 سرفصل است که هرکدام دارای زیر گروه هستند. برخی از این عناوین نیاز به اثبات دارد و فعلا بیان آن در سطح رسانه ها ممکن نیست. در این حین اعضای کمیسیون نیز سوالات خود را مطرح کردند. در ادامه جلسه نماینده گچساران در این جلسه حضور پیدا کرد و در حدود 1 ساعت و 35 دقیقه در خصوص عناوین مطرح شده توسط معترضین به توضیح پرداخت.

وی با بیان این که در نهایت قرار شد طرفین تا تاریخ 31 خرداد ماه، دلائل و توضیحات خود را به صورت کتبی در خصوص اعتراضات، به کمیسیون تحقیق ارایه کنند، اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته ای 5 نفره متشکل از 5 نفر از اعضای کمیسیون تحقیق با مسئولیت میرتاج الدینی و عضویت خانی، کاظمی، حجت الاسلام احمدی و حجت اله فیروزی با شورای نگهبان جلسه ای برگزار کنند و به بررسی اطلاعات و تکمیل توضیحات بپرازند.

فیروزی در پایان با تاکید براین که در صورت نیاز امکان برگزاری جلسه مشترک بین معترضین و نماینده گچساران وجود خواهد داشت. عنوان کرد: جلسه 31 خرداد ماه احتمالا جلسه آخر نخواهد بود به علت این که تحلیل مسائل زمان بر است و نیاز به همفکری خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار