مهدیار با اشاره به اینکه مراسم دهه کرامت در ۱۷ شهرستان فارس که نسبت وضع بهتری در خصوص کرونا دارند، برگزار می شود، گفت: در جاهایی که محدودیت وجود دارد، سمت و سوی برنامه ها را به سمت فضای خانگی و مجازی سوق داده شود تا مشکلات بهداشتی پیش نیاید.
کد خبر: ۸۶۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 15 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «جابر مهدیار»، امروز (دوشنبه 26 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی دهه کرامت فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: در مقابله با ویروس کرونا هم افزایی ها توانست صحنه های خوبی را رقم بزند و در دهه کرامت هم نیازمند، هم افزایی از جنس آن است تا بتوانیم برنامه ها را اجرا کنیم و کارها جلو برود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس با اشاره به اینکه این هم افزایی باید با موضوعاتی که در سطح کشور باید از جمله جهش تولید گره بخورد، یادآور شد: امسال به خاطر کرونا حضور خادمان رضوی کمررنگ تر شده است.

وی با تاکید بر اینکه مراسم دهه کرامت در 17 شهرستان فارس که نسبت وضع بهتری در خصوص کرونا دارند، برگزار می شود، افزود: در جاهایی که محدودیت وجود دارد، سمت و سوی برنامه ها را به سمت فضای خانگی و مجازی سوق داده شود تا مشکلات بهداشتی پیش نیاید.

مهدیار تاکید کرد: 220 کلاس پیش دبستانی در فضای مجازی در اختیار داریم که در دهه کرامت هم برنامه های ویژه ای اجرا می کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار