کد خبر: ۸۶۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 15 June 2020
رجایی گفت: بعد از اتمام لایروبی رودخانه شهر لنگرود با ماشین‌ مخصوص شناور در آب، امکان قایق سواری در رودخانه شهر لنگرود فراهم می شود.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «سید مهدی رجایی» در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز( یک‌شنبه، ۲۵ خرداد) در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اصحاب رسانه را بازوان کمکی برای مجموعه های اجرایی دانست و گفت: رویکرد ما تعامل با اصحاب رسانه است.

 

شهردار لنگرود با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عملکرد شهرداری در این‌مدت، افزود: استاندار گیلان و معاون امور عمرانی در سمینار شهرداران از شهرداری های لنگرود، لاهیجان و بندر انزلی به عنوان شهرداری های پیشرو در کمک رسانی در این ایام قدردانی کرد و رضایت شهروندان لنگرودی نیز بیانگر عملکرد خوب شهرداری در دوران کروناست.

 

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به روال عادی برگشته است، تصریح کرد: فصل کار عمرانی آغاز شده و نهضت آسفالت با سرعت بیشتری در حال انجام است.

 

شهردار لنگرود سهولت رفت و آمد و آسفالت مناسب را از جمله حقوق اولیه شهروندان عنوان و اذعان کرد: روکش آسفالت خیابان هایی که مشکل آب‌گرفتگی داشتند در دستور کار قرار گرفته است و امسال روکش آسفالت ۱۰ هزار متر مربع خیابان ها و کوچه ها پیش بینی شده که تاکنون هفت هزار متر مربع آن انجام و مابقی نیز در حال اجرایی شدن است.

 

رجایی با اشاره به لایروبی خیابان ها و شبکه های قدیمی فاضلاب شهر لنگرود و اینکه سال گذشته ۲۰ کیلومتر لایروبی شد، گفت: چشم انداز امسال ما ۳۰ کیلومتر است که تاکنون ۱۵ کیلومتر اجرایی شد.

 

شهردار لنگرود ایجاد فضای تفریحی ضلع مقابل پل خشتی را از کارهای بزرگ شهرداری در سال جاری عنوان کرد و افزود: هم اکنون لایروبی رودخانه شهر لنگرود با ماشین مخصوص شناور در آب در حال انجام است که بعد از اتمام لایروبی، امکان قایق سواری در رودخانه شهر لنگرود فراهم می شود و امیدواریم مشکل فاضلاب این رودخانه هم توسط اداره آب و فاضلاب به زودی حل شود تا وضعیت بهداشتی رودخانه هم مساعد قایق سواری شود.

 

وی افزایش سرانه فضاهای ورزشی را از دیگر برنامه های در دستور کار شهرداری اعلام کرد و اذعان داشت: بهره برداری از زمین چمن مصنوعی، احداث زمین‌ استاندارد والیبال ساحلی و زمین بسکتبال خیابانی از جمله این برنامه های ورزشی است.

 

شهردار لنگرود با اشاره به اینکه کنار گذر شهید املاکی به سمت درویشانبر، ۱۲ سال در طرح تفضیلی شهر لنگرود وجود داشت، افزود: از سال گذشته کنارگذر ضلع مقابل کنار گذر شلمان آغاز شد که پلی از روی رودخانه شهر لنگرود می گذرد و تا ۲ ماه آینده ستون های پل انجام می شود.

 

رجایی در خصوص پروژه نیمه کاره جاده چمخاله و اینکه ۳۲ باب مغازه بدون مطالعه و سند ملکی به شکل سنتی در حال ساخت بود، گفت: این‌پروژه از جمله درآمدهای پایدار شهرداری است که پنجمین دوره شورای اسلامی شهر لنگرود توانست با فراخوان، سرمایه گذار را مشخص کند و هم اکنون نیز این پروژه با سرعت در حال اجراست که تا ۶ ماه آینده اسکلت و نازک کاری پروژه به اتمام‌ می رسد.

 

شهردار لنگرود با تاکید بر اینکه شهرداری آماده هر گونه حمایت از  سرمایه گذاران است، خاطرنشان کرد: استخرهای پارک فجر شهر لنگرود به صورت مشارکت مدنی و سرمایه گذاری در این بخش آماده است.

 

وی اصلاح خیابان شهید اسد آبادی، محوطه سازی فضای روبه روی سپاه پاسداران، اصلاح پیاده رو میدان اصلی شهر و نصب آلمان محوطه وسط پل خشتی و پیشرفت بالای ۵۰ درصدی کارخانه کمپوست در فاز اول را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار