امسال با اجرای 60 هزار طرح ، زمینه اشغال 180 هزار نفر در کشور فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 13 June 2020

مدیر عامل بنیاد برکت پیش بینی کرد امسال با اجرای ۶۰ هزار طرح زمینه اشغال ۱۸۰ هزار نفر در کشور فراهم می‌شود که از این تعداد ۱۱۰ طرح در حوزه مشارکت فعال شده است.
سید امیر حسین مدنی افزود: دو میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار روستایی از بیمه برکت بهره مند می‌شوند.
وی اجرای هزار طرح فرهنگی و احداث مسجد همچنین راه اندازی ۱۵۰ کتابخانه، ساخت ۱۲ بیمارستان و اجرای دوهزار طرح در حوزه آب را از طرح‌های مهم این بنیاد در سال‌های فعالیتش دانست و گفت: همچنین به برکت این بنیاد ۲۷۰ مرکز سلامت و بهداشت در کشور راه اندازی شده است.
مدیر عامل بنیاد برکت، فعالیت این بنیاد در بخش عمرانی را ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان پیش بینی کرد و افزود: در حوزه اشتغالزایی در بنگاه‌های صنعتی و غیر صنعتی با ۳۵۰ شرکت مشارکت شده است.
سید امیرحسین مدنی گفت: این بنیاد برای مجموعه‌هایی که احتیاج به احیا دارد هزار میلیارد تومان تاکنون سرمایه گذاری کرده است.
وی افزود : بنیاد برکت از ابتدای فعالیت تاکنون هزار مدرسه تحویل داده و برای ساخت ۷۷۰ مدرسه قرارداد بسته شده که ۳۰۰ واحد آن تحویل شده است.
سید امیرحسین مدنی گفت: در استان اصفهان هم تاکنون هزار و ۳۱۸ طرح اقتصادی و زیر بنایی با ۲۸۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا شده است.
وی افزود: در حوزه مشارکت‌ها هم هفت بنگاه صنعتی وغیر صنعتی حمایت شده و در بخش اجتماع محور و خرد هم در هفت شهرستان حضور فعالیت داشته است ، بطوریکه امسال هزار و ۲۵۰ طرح بنیاد برکت در این استان در دست اجراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار