چنین بازدیدی بیانگر آن است که  استاندار خوزستان بدون اطلاع وهماهنگی با همتای ایلامی خود وحتی نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران وارد حوزه استحفاظی استان ایلام (شهرستان دهلران )شده وهمین امر باعث شد این سفر با واکنش های مختلفی در فضای رسانه ای وحتی در سطح مقامات سیاسی ایلام همراه شود.
کد خبر: ۸۶۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 13 June 2020

تابناک ایلام مجتبی کاور:: روز گذشته عکسی در فضای مجازی منتشر شد که شریعتی استاندار خوزستان با همراهی امیر سرتیپ بیدادی فرمانده قرارگاه جنوب ارتش  از یادمان شهید خلبان چاغروند در روستای جلیزیِ دهلران بازدید کردند که درعکس منتشر شده هیچ کدام از مسئولان استان ایلام آنها را همراهی نکرده اند!

چنین بازدیدی بیانگر آن است که  استاندار خوزستان بدون اطلاع وهماهنگی با همتای ایلامی خود وحتی نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران وارد حوزه استحفاظی استان ایلام (شهرستان دهلران )شده وهمین امر باعث شد این سفر با واکنش های مختلفی در فضای رسانه ای وحتی در سطح مقامات سیاسی ایلام همراه شود.

 سفر استاندار خوزستان به شهرستان دهلران و بازدید ازیادمان شهید چاغروند نشان دهنده عدم آشنایی این استاندار  به حدود و اختیاراتی است  که در شورای عالی اداری به تصویب رسیده است.

بدون شک بازدید از یادمان شهید چاغروند اقدامی قابل تقدیر است چرا که ما هرآنچه داریم از خون پاک شهدا ست وباید شهدا وخانواده های آنها مورد تکریم قرار بگیرند . اما سوال اینجاست چطور یک استاندار که خود رئیس شورای تامین یک استان است به خودش اجازه تردد وبازدید ازحوزه استحفاظی یک استان دیگر آن هم بدون هماهنگی با همتای خود ویا فرماندار آن شهرستان می دهد ؟!

 آقای شریعتی ! اگر امیر سرتیپ بیدادی فرمانده قرارگاه جنوب ارتش از حوزه استحفاظی استان ایلام شهرستان دهلران بازدید کردند هیچ ایرادی بر او نیست چرا که بخشی از حوزه کاری سرتیپ در استان ایلام (شهرستان دهلران ) است وسرکشی این مقام نظامی خیلی نیازمند هماهنگی با مقامات استانی وشهرستانی نیست. ولی به راستی ورود مقامات سیاسی وآن هم در مقام یک استاندار به استانی دیگر وبازدید از مکانی که در حیطه جغرافیای سیاسی و حیطه کاری  شما نیست را چگونه تفسیر می کنید ؟

 آقای استاندار ! ایلام و روستا های آن همه دارای آب شرب سالم هستند ومدیریت مدبرانه استاندار ومدیران آن برای اداره امور ستودنی است .ای کاش شما بعد از بازدید از محدوده مرزی خود مستقیم به غیزانیه می رفتید ومشکل آب مردمان رنجوری که وعده آب به آنها داده بودید را پیگیری می کردید !

 آقای شریعتی ! مردمان ایلام مردمانی مهمان نوازهستند،همچون مردمان دلاور خوزستان ؛  ای کاش با هماهنگی با همتای خود  وارد حوزه استحفاظی استان ایلام می شدید تا مورد استقبال قرار بگیرید! عدم هماهنگی شما با مقامات استان ایلام بیانگر ضعف مدیریت شما بر استانی است که امروز در سایه بی توجهی تان رکورد دار کرونا در کشور است ومردم خون گرم این استان زرخیز هرروز با یک مشکل مواجه هستند. به راستی شیوه  مدیریت شما بر استان خوزستان همچون سفر بدون هماهنگی وبرنامه ریزی است ؟!

آقای استاندار ! سطوح تقسیمات سیاسی کشور از بالاترین سطح تا پایین ترین آن که شامل استان، شهرستان، بخش و دهستان  مشخص شده است . باشد که قانون را سرلوحه کاری خود قرار بدهید وحدود واختیارات خود را در مقام یک استاندار ورئیس شورای تامین بدانید !

باتوجه به سفراستاندار خوزستان به حوزه استحفاظی ایلام آن هم بدون هماهنگی می طلبد استاندار ایلام به عنوان نماینده عالی دولت موضوع را پیگیری کند تا شاهد سفر های خارج از عرف اداری توسط مسئولان نباشیم .

 
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
بیچاره خوزستان کوچیکه و درحد آقای شریعتی نیست میخواد دهلرانو هم بهش اضافه کنه .
مرد حسابی تو استان خودت تا گردن گیر کردی حالا میای پز ایلامو پیش تیمسار ارتش میدی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار