کد خبر: ۸۶۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 12 June 2020
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز دنیا شاهد افول قدرت آمریکاست گفت: لیبرال‌های وطنی اما آمریکا را قبله آمال خود می‌دانند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به آغاز بکار مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم اظهار داشت: به نمایندگان مردم تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق برای این بزرگواران دارم.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: مجلس باید انقلابی، پای کار، تصمیم‌گیر و تصمیم ساز باشد. 
وی با بیان اینکه مجلس عصاره ملت و عصاره انقلاب است، ادامه داد: مجلس یازدهم باید حامل و عامل گفتمان انقلاب باشد.
وحدانی‌فر گفت:  از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود وضعیت معیشت مردم، اقتصاد مملکت و شرایط  تحریم‌ها را در نظر داشته باشند و در این برهه حساس مجلس تصمیم حیاتی بگیردـ
وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس نظارت است،  افزود:  مجلس باید مانع انحرافها باشد. دقت کند کجا قرار است کار مملکت به خوبی پیش نرود به خوبی واکنش نشان دهد.
وی مراعات تقوای جمعی را توصیه مهم رهبر انقلاب به موکلان مردم دانست.
وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش به حوادث اخیر در جهان اشاره کرد و افزود: در بحث کرونا همه مستاصل ماندند چکار کنند جمهوری اسلامی ایران اما با همت مسوولان تجربه گرانبهایی کسب کرد  از همه عوامل و تلاشگران جبهه مقابله با این ویروس تشکر می‌کنم.
وی همچنین تحرکات اخیر امریکا را یادآور شد و تصریح کرد: در جامعه‌ای که ادعای حقوق بشر و آزادی دارد در جامعه‌ای که فریادهای حقوق بشرش گوش فلک را کر کرده است جلوی لنز دوربین‌های عالم پای بر گردن سیاهپوست می گذارند و اجازه نفس کشیدن به او نمی‌دهد این واقعیت امریکای پوشالی است. 
وحدانی‌فر اضافه کرد: البته امریکا سالیان سال است پای بر گردن مظلومان دنیا گذاشته ولی برخی نمی‌داند امروز دنیا فهمید و نظاره می‌کند.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کسانی که امریکا را بزک می‌کردند و  تشویق به غربگرایی و غرب‌گدایی می‌کردند این روزها امریکا را ببینند، گفت:امروز شاهد افول قدرت امریکا هستیم امریکا دیگر نمی‌تواند کدخدا باشد.
وی تصریح کرد: با این حال لیبرال‌های وطنی همچنان در توئیت‌ها تشویق و ترغیب می کنند و همچنان امریکا قبله آمال آنهاست. 
خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه در غرب اجازه نمی‌دهند واقعیات گفته شود و سکوت و بایکوت خبری در شبکه های اجتماعی و رسانه‌ها موج می‌زند،افزود: این در حالی است که برای کوچک نمایی حوادث امریکا مسئله آتش سوزی خاییز را در رسانه‌های خود بزرگ کرده و فریاد می زدند حیوانات استرالیا را به نام خائیز پوشش می دادند تا مردم ما حوادث امریکا را نبینند.
وحدانی‌فر در واکنش به تهدیدهای ترامپ در خصوص نفت کش‌ها گفت:  هم امریکا هم رژیم غاصب و هم  آن گاو شیرده بداند جمهوری اسلامی ایران هر کجا مظلومی باشد به یاری او خواهد شتافت و امریکا هیچ غلطی نمی تواند کند.
وی ادامه داد: به اقای ترامپ عرض می‌کنم دیگر اینکه فکر می کنید مانع قدرت نظام ما شوید گذشت، آن زمان گذشت امروز این سرزمین ایران تحت زعامت ولایت فقیه است، سرزمین سلیمانی‌هاست.
وحدانی فر همچنین با تسلیت شهادت امام صادق آن امام را بزرگ مرد علم مرد مبارزه و تشکیلات دانست و گفت: هر چه شیعه دارد از امام صادق دارد.
وی با قدردانی از حسن اعتماد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در انتصاب خود به عنوان امام جمعه دهدشت تصریح کرد: طلبه‌ای هستم به طلبه بودنم افتخار می‌کنم.
امام جمعه دهدشت اظهار داشت:  امیدوارم با همت و تلاش روحانیت مسیولان ومردم توفیق خدمت داشته باشم.
وی گفت: دفتر ما شبانه روز ندارد به روی همه باز است باید خستگی را خسته کرد امروز روز جهاد شبانه روزی است مسوولان را به یاری می طلبم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار