رییس سازمان لیگ کشتی در دیدار با مسئولان استان یزد گفت: برای نخستین بار تیم یزد با موافقت هیات رییسه این سازمان و حمایت و همراهی مسوولان و حامیان مالی در لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال‌جاری شرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 10 June 2020

«عبدالمهدی نصیرزاده» در نشست با مسئولان استان یزد، افزود: ظرفیت این رشته در یزد بسیار خوب است و تاکنون اقدام‌های موثری برای توسعه کشتی با همکاری مسئولان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یزد بدون شک با توجه به شهرهای صنعتی و معادن متعددی که دارد، می‌تواند با پشتوانه مالی خوبی در لیگ برتر کشتی فرنگی حاضر شود و بدون شک حمایت و همراهی حامیان موضوع مهمی است.

رئیس سازمان لیگ کشتی در این نشست که با حضور «احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «مسعود شریعتی» و «سیداحمد هاشمی» مدیر کل و معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان و همچنین «مجتبی صدقی» رییس هیات کشتی استان یزد برگزار شد، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه موفق یزد در برگزاری فینال لیگ کشتی فرنگی سال ۹۸ و با موافقت هیات رییسه سازمان لیگ، وعده دادیم که یک تیم از این استان را بتوانیم در لیگ برتر سال ۹۹ داشته باشیم.

«احمد ترحمی» معاون استاندار یزد هم از حضور یک نماینده از استان در لیگ برتر کشتی فرنگی استقبال کرد و گفت: هزینه‌کردن در ورزش معنا ندارد و به نوعی در این بخش، سرمایه‌گذاری است.

این مسئول در پایان افزود: برخی رشته‌های ورزشی هزینه‌های زیادی دارد و دیربازده است ولی کشتی دارای زمینه و ظرفیت است و می‌توان با همکاری و پیگیری به موفقیت در سطح کشور و رقابت‌ها دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار