کد خبر: ۸۶۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 10 June 2020
نماینده مردم تهران در مجلس درباره اعتبارنامه «تاجگردون»، تصریح کرد: کسانی که به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض داشتند، همچنان نسبت به اعتراض خود اصرار کردند و مطابق با قانون اساسی و آئین‌نامه داخلی مجلس درخواست کردند که اعتبارنامه وی مجدداً به رأی گذاشته شود .

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مالک شریعتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارجاع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به کمیسیون تحقیق، گفت: این تصمیم نقطه عطفی در روند قانونگذاری کشور است و این موضوع برای مجالس آینده مورد استناد قرار خواهد گرفت.
اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه خوشبختانه در این زمینه به قانون اساسی و آئین‌نامه داخلی مجلس به خوبی عمل شد، افزود: اعتبارنامه دو نفر از منتخبانی که اعتبارنامه آنان مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفته بود، پس از بررسی در شعبه، در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و این افراد به نمایندگان قول داده‌اند که موارد اعتراضی را جبران کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس درباره اعتبارنامه « تاجگردون »، تصریح کرد: کسانی که به اعتبارنامه تاجگردون اعتراض داشتند، همچنان نسبت به اعتراض خود اصرار کردند و مطابق با قانون اساسی و آئین‌نامه داخلی مجلس درخواست کردند که اعتبارنامه وی مجدداً به رأی گذاشته شود و کاملاً رویه قانونی در این زمینه انجام شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار