کد خبر: ۸۶۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 09 June 2020

به گزارش تابناک خوزستان، موسی شاعری، شهردار اهواز در جلسه مشترک شورای عالی که در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد در راستای تعیین تکلیف پروژه ناتمام مترو اهواز اظهار کرد: ما ۶۰ میلیارد تومان بدون صورت وضعیت و با مصوبه شورای تامین که استاندار خوزستان مسؤولیت آن را تقبل کرده به پیمانکار پول پرداخت کردیم و در حال حاضر این مبلغ را از پیمانکار طلبکار هستیم.

وی افزود: اما در آخرین جلسه‌ای که با پیمانکار داشتم او اعلام کرد که توان پرداخت حتی ۵ میلیارد تومان را هم ندارد و درخواست ۲۰ میلیارد تومان دیگر آن هم بدون صورت وضعیت کرد تا مجددا به او بدهیم.

شهردار اهواز عنوان کرد: پروژه در حال آسیب است و حتی ایستگاه منطقه چهارشیر اهواز تا نیمه در آب فرو رفته است اما پیمانکار این مبلغ را جهت شروع مجدد طرح تقاضا میکند.

وی افزود: در صورتی که این طرح در زمان سه استاندار خوزستان به عهده او بود و حتی در زمان استانداری آقای شریعتی نیز با ۳ شهردار توافق و صورت جلسه امضا کردند اما به هیچ یک از آن‌ها عمل نکرد.

شاعری بیان کرد: ما به تعهداتمان عمل کردیم اما پیمانکار مترو اهواز اراده‌ای برای انجام کار ندارد و امروز، من و دولت زیر سوال هستیم که چگونه پروژ‌ه‌ای در اهواز ۱۵ سال زمان می‌برد و پیشرفت فیزیکی آن تنها ۲۸ درصد است؟!

وی افزود: اعتقاد من بر این است که با پیمانکار به جایی نخواهیم رسید و تنها در صورت تعیین تکلیف و حمایت همه جانبه می‌توانیم فاز یک این پروژه را راه بیندازیم، بالاخره مردم باید احساس کنند که دولت توجهی به شهر اهواز هم داشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار