با حضور رئیس پلیس راهور ناجا؛
سمنان- پروژه بزرگ نظارت پهپادی ترافیک جاده‌های استان سمنان با حضور سردار هادیان‌فر رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی و مقامات استانی و شهرستانی در سمنان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 09 June 2020

سامانه نظارت پهپادی بر ترافیک جاده‌ای استان سمنان افتتاح شد

به گزارش تابناک سمنان: همزمان با صبح سه شنبه با حضور سردار هادیان فرد، فرمانده هواناجا و همچنین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی سامانه نظارت پهپادی جاده‌ای استان سمنان با حضور مسئولان ارشد استان سمنان و همچنین فرمانده انتظامی و رئیس پلیس راه سمنان افتتاح شد.

سرهنگ تقی کبیری فرمانده پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه با افتتاح این طرح بزرگ، قرارگاه پلیس راه استان واقع در مؤمن آباد سمنان به سامانه رصد هوایی تجهیز می‌شود، گفت: ارتقای کیفی نظارت و رصد جاده‌ای و ترافیک، کاهش وقت و هزینه و همچنین بالا بردن دقت از جمله مزیت‌های این سیستم است.

کبیری با بیان اینکه نظارت پهپادی یکی از اولویت‌های ناجا در بخش‌های مختلف به خصوص رصد ترافیک است، تاکید کرد: محورهای استان سمنان به دلیل قرارگیری در کریدور شمال-جنوب و شرق- غرب و به خصوص مسیر حرم تا حرم دارای بیشترین ترافیک سالانه است لذا رصد جاده‌ها به وسیله پهپاد می‌تواند به ما در ارتقای خدمت رسانی به مردم کمک کند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار