کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۳ تا ۵ درجه سانتی گراد دما در بیشتر مناطق استان خبر داد و گفت: روند کاهشی دما تا صبح روز سه شنبه این هفته ادامه دارد و بعد دوباره دمای هوا روند افزایشی می گیرد.
کد خبر: ۸۵۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 07 June 2020

فاطمه زهرا سیدان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد برای بعد از ظهر امروز و فردا همچنان ناپایداری جوی را خواهیم داشت که به شکل افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است.

وی با بیان اینکه در مناطق شرق، شمال و تا حدودی مرکز استان وزش باد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود، افزود: فردا در بخش غربی استان احتمال بارش خفیف وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به صدور هشدار کاهش دمای هوا از روز گذشته در استان، گفت: روند کاهش دما برای ۲۴ ساعت آینده ادامه دارد و دما در بیشتر مناطق استان بین ۳ تا ۵ درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.

سیدان ادامه داد: بیشینه دمای اصفهان امروز به ۳۳ درجه سانتی گراد می رسد و کمینه دما به ۱۸ درجه سانتی گراد می رسد.

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گرم ترین شهر استان را چوپانان با ۳۸ درجه سانتی گراد و خنک ترین شهر را بوئین میاندشت با ۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: برای مناطق شرق و شمال استان هشدار زرد وزش باد همراه با گرد و خاک صادر کردیم، ولی بیشتر سمت چوپانان و خور و بیابانک است و کمتر به سمت مرکز کشیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: روند کاهشی دما تا صبح سه شنبه ادامه دارد و بعد دوباره دمای هوای استان روند افزایشی می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار