گزیده خطبه های نماز جمعه استان
برخی مناطق سفید استان در روزهای کرونایی شاهد برگزاری نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی بود. آنچه که در ادامه منتشر می شود گزیده هایی از بازتاب خبری خطبه های این نمازهای جمعه است .
کد خبر: ۸۵۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 05 June 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد برخی مناطق سفید استان در روزهای کرونایی شاهد برگزاری نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی بود. آنچه که در ادامه منتشر می شود گزیده هایی از بازتاب خبری خطبه های این نمازهای جمعه است .
 هر جا مدیری سفارشی عمل کرد به من اطلاع دهید
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با اشاره به آغاز بکار مجلس یازدهم عنوان کرد: نمایندگان باید دردشناس و دلسوز مردم باشند و برای مردم کار کنند با مردم  ارتباط داشته باشند ساده زیست باشند از رفتارهای لجوجانه جناحی خودداری کنند اهل معامله و رشوه و توصیه پذیر نباشند بر اساس مصالح کشور قانون گذاری کنند مواضع امام و انقلاب و ولایت راتقویت کنند از بچه های انقلابی حمایت کنند این مجلس باید بتواند زمینه تحقق گام دوم انقلاب رافراهم کند و اهداف شهید حاج قاسم سلیمانی را تکمیل کند.
وی افزود: مظلومیتی که حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه اش برای رهبر معظم انقلاب اشاره کرد را چاره اندیشی کنند و نگذارند امر ولی بر زمین بماند.
صلواتی خطاب به مدیران استان بیان کرد : رهبر معظم انقلاب سال را سال جهش تولید نام گذاری کردند اشکالات متعددی در بروکراسی  تولید و کسب کار اقتصاد ایران وجود دارد یکی اخذ مجوزهای لازم است متاسفاته صدها نوع ضوابط مربوط به صدور مجوز برای انواع فعالیت های کشاورزی و صنعتی و خدماتی در کشور تعریف شده که بین دستگاهها پراکنده است کثرت این مجوزها نمی گذارد مردم به سراغ تولیدبروند.
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: بعد از این نوبت دریافت مجوزها و پروانه‌های بهره برداری است  خدا نکند فعالیتی یا شغلی به دریافت پروانه ساخت از شهرداری یا پروانه برق و آب نیاز داشته باشد تا این مجوزها را بگیرند طرف را دیوانه می کنند؛ مصیبت عظما برای تولیدکنندگان دریافت وام و تسهیلات است پدر آدم را از گور در می آورند  ثبت مالکیت و پرداخت مالیات از دیگر مصائب تولیدکنندگان است.
وی تاکید کرد: اعظم همه این مصائب این است که حتما نیاز به سفارش و پارتی داشته باشید تا کارت انجام شود، استاندار متدین ما شما به مقدسات قسم  هم این مصائب تولیدکنندگان و هم به این مدیران نیاز به سفارش خاتمه دهید و تولیدکنندگان هر جا ببینید مدیری نیاز به سفارش دارد و کارتان را بر اساس قانون  انجام نمی دهد مستند به بنده اطلاع دهید از همین تریبون این مدیر را معرفی می کنم.
وی به ناهماهنگی بین ادارات خدمات رسان شااره و اضافه کرد: یک ناهماهنگی بین نهادهای مخابرات، اداره راه و راهداری، آب و فاضلاب شهری و روستایی و اداره گاز و شهرداریها وجود دارد که دودش به چشم مردم چاروسا و دیشموک می رود متاسفانه فیبر نوری مکرر قطع می شود عاملش یکی از این نهادها و یا سارقان است یا قطعی فیبر نوری خطوط تلفن همراه و ثابت و اینترنت هر دو تا بخش قطع می شود مسئولان با هم هماهنگ باشید برای عملیاتهای خاکبرداری از همدیگر استعلام بگیرید و این همه باعث آزار و اذیت مردم نشوید و ای کاش وزیر جوان وزارت ارتباطات دولت تدبیر و امید ازگرفتاریهای و مشکلات مردم و جوانان مناطق چاروسا و دیشموک موقع قطع فیبر نوری خبر داشت.
وی با بیان اینکه رسیدن نفت کش های ایران به ونزوئلا دوران بی اعتبار سازی تهدیدات نظامی آمریکا را آشکارتر کرده است خاطرنشان کرد:  ترامپ حالا نمی تواند مانع کشتی های ما کنار گوشش شود ساخت پالایشگاه خلیج فارس نشان داد که این روحیه انقلابی و مدیریت انقلابی است که می تواند ما را از وابستگی به خودکفایی و صادر کنندگی برساند این یعنی سپاه با موشک هایش عین الاسد را که اتاق جنگ آمریکا در عراق و منطقه بود می زند و با رساندن بنزین محصول ستاره خلیج فارس وزارت خزانه داری آمریکا که اتاق جنگ اقتصادی اوست راهدف قرار می دهد.
صلواتی ادامه داد: آنچه که امروز در آمریکا رخ می دهد آموزهای لیبرال دموکراسی غرب و تحقق نظریه آمریکای در حال افول است واقعیت آمریکا بدون نقاب و روتوش همین است از جمله عوامل تسریع کننده افول آمریکا همین ترامپ احمق و شکست ها از ایران و روسیه و چین و کره شمالی و بنای ایجاد شده بر اساس جنایت و خیانت و قتل و کشتار و ظلم است این سنت الهی است که امریکا قطعا نابود می شود و دنیا بدون آمریکا در حال تحقق شدن است.
امام جمعه قلعه رئیسی تبیین کرد: مدیران و مسئولان در حکومت توحیدی و نظام ولایی جمهوری اسلامی نماد و نشانه حاکمیت آرمانها هستند و ضعف و موفقیت و اثرگذاری  و شکست این نظام در مرحله اول متوجه مسئولان و مدیران  است در این نظام مسئولان روی سفره امام و شهیدان و انقلاب و نظام نشسته اند حقوق و مزایا و ارتزاق مسئولان و مدیران به برکت انقلاب و نظام و امام و شهیدان و ولایت است.
وی افزود: حق خداوند متعال و انبیاء و اولیاء الهی و قران و عترت و امام  شهیدان و ولایت این است که مدیران و مسئولان به احکام شرع به واجبات دین و ترک محرمات و مناسبت های نظام و انقلاب اهمیت بدهند شعائر الهی را تعظیم نمایند وقتی مسئولان به نماز  اهمیت نمی دهند در نماز جماعت ها و جمعه ها شرکت نمی کنند به مراسمات ملی و مذهبی اهمیت نمی دهند این مدیران لایق مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نیستند و دریافت حقوق و مزایای آنان محل اشکال است.
جای تاسف اینجاست که صلاحیت این مدیران توسط نهادهای نظارتی و اطلاعاتی مورد تایید قرار می گیرد.
صلواتی بیان کرد: مدیری که به شعائر دینی اهمیت نمی دهد به نماز و نماز جماعت و جمعه اهمیت نمی دهد در مناسبت های ملی و مذهبی شرکت نمی کند در مراسم ارتحال امام راحل شرکت نمی کنند بعضا در کنار خانوادشان در تفرج گاهها به شادی و تفریح و سرگرمی مشغول هستند آیا این مدیر التزام به اسلام و نظام و انقلاب و خط امام و شهیدان دارد ؟اگر ندارد چرا تایید شود؟ امام راحل و عظیم الشان فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیافتد پذیرش مسئولیت در نظام قسمتی از بار این نظام به دوش این مدیر است و حقیقتا تایید چنین مسئولانی برای نظام جمهوری اسلامی دادن مسئولیت به نامحرم و نااهل است و این خیانت به جمهوری اسلامی و خیانت به راه  امام و شهیدان است.
منکر مشکلات و گناه در کشور نیستم اما قانونی نیست
حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت : انقلاب اسلامی با رهنودهای حضرت امام (ره) و با جانفشانی فرزندان این سرزمین به ثمر نشست و نظام اسلامی و دولت اسلامی تشکیل شد،اگرچه حضرت امام (ره)با توکل و ایمان به خداوند قیام کردند تا انقلاب به پیروزی رسید.
امام جمعه گچساران گفت: امروز هم منکر این موضوع نیستیم که در مملکت مشکل و گناهی وجود ندارد ،اما قانونی نیست یعنی کسی نمی تواند بگوید قانونا حجاب ممنوع است پس بنابراین حکومت و ریل گذاری قانون اسلامی و دینی است.
حجازی در ادامه تصریح کرد: امام راحل می خواستند زمینه دین داری و دین مداری در جامعه فراهم شود که الحمدالله این مهم انجام شد درحالی که حضرت امام (ره) عمل صالح انجام دادند و به مبارزه با فسق، جور و ظلم پرداختند و ملت هم حمایت کردند در حالی که آمریکا هم سیلی‌های متعددی از ملت بزرگ ایران دریافت کرده که امروز به چنین وضعیتی دچار شده است.
وی ابراز کرد:  حضرت آقا فرمودند که امام (ره) احساس حقارت مملکت را به احساس عزت تبدیل کردند و دوران طاغوت ملت احساس حقارت می‌کردند درحالی که امروز شخص رئیس جمهور آمریکا مدعی است که مسبب وضعیت امروز آمریکا، ایران است یعنی ایران قدرت دارد که آمریکا را به چنین روزی بیاندازد اما بدانید این ما نیستیم و اینکه ترامپ اینقدر احساس خطر می‌کند معلوم است که ما قدرتمند شده ایم.
حجازی تصریح کرد: حضرت آقا باز هم فرمودند انتظارم از خود از جوانان و نخبگان این است که در فکر ایجاد تحول باشند و در زمینه عدالت باید تحول ایجاد کنیم و در زمینه اقتصاد تحول در این است که بند ناف اقتصاد را از نفت جدا کرد و  هرجامعه زنده‌ای نیاز به تحول دارد که در مواردی تحول نداشته ایم و عقب گرد داشته ایم.
امام جمعه گچساران اظهار کرد: به عنوان مثال کسانی که امروزه مجددا برگرده مردم سوار  شده اند همان برگشت به عقب است، مثل ظلم، بی عدالتی در جامعه و آنروزها بی عدالتی در جامعه بود و گاهی اوقات این موارد هم مشاهده می شود چرا که از آرمان های حضرت امام (ره) و انقلاب فاصله گرفته‌ایم و به پیروی از طاغوت رفته ایم.
حجازی افزود: آنچه امروز در آمریکا و ایالت های آمریکا مشاهده می شود بروز واقعیت هایی است که همیشه پنهان نگه داشته می‌شد و وضع آمریکا مثل آتش زیر خاکستر بود اینکه یک پلیس زانویش را بروی گردن یک سیاه پوست بگذارد تا فوت کند چیز تازه ای نیست و این خوی آمریکایی است و امروز اوج عزت در جهان ایران اسلامی است و حضیض ذلت همان آمریکاست.
وی درادامه با اشاره به سیل کمک های مومنانه در کشور گفت: سپاه پاسداران، بسیجیان نهادها، و همه و همه دست به دست هم دادند و رزمایش کمک مومنانه را به خوبی محقق کردند و در بحث کمک رسانی به نیازمندان مشکلی نداریم و این درحالی است که در آمریکا بیش از ۱۰ هزار نفر تا شب گذشته بازداشت شدند و  بسیاری هم کشته و مجروح شدند و خیلی از مکان ها به آتش کشیده شد و بسیاری از مردم آمریکا در گرسنگی شدید رنج می برند.
حجازی ادامه داد: مردم ما در بحث مواسات و رزمایش کمک مومنانه تلاش می کنند به نیازمندان کمک کنند هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما نسبت به کشورهای دیگر جهان مشکلات ما کمتر است.
امام جمعه گچساران ادامه داد: از همه نهادها،گروه ها و افرادی که در مهار آتش سوزی ها تلاش کردند تشکر و قدردانی دارم هر چند خسارت های زیادی در پی آتش سوزی ها نیز شکل گرفت و تقاضایی از مسئولین دارم که از پیش تلاش و برنامه ریزی کنند که شاهد چنین مواردی نباشیم.
موضوعی که مجلس یازدهم نباید فراموش کند
حجت الاسلام «ابراهیم چراغی» ظهر امروز (16 خرداد) در خطبه های نماز جمعه پاتاوه با اشاره به افتتاح و آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به فصل سوم قانون اساسی اشاره و عنوان کرد: در زمینه سیاست داخلی، مجلس یازدهم باید توجه لازم را به فصل سوم قانون اساسی درباره حقوق ملت داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم موضوع فرهنگ را نیز نباید کوچک بشمارد، زیرا بحث فرهنگی یکی از موضوع های مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است. 
چراغی تنها راه نجات کشور در شرایط فعلی را کار جهادی دانست و گفت: کشور ما در شرایطی است که تنها راه نجات آن کار جهادی در عرصه قانون گذاری و اجرای آن در همه قسمت های کشور به ویژه اقتصاد و فرهنگ است و نمایندگان جدید مجلس یازدهم باید این مطلب را خوب درک کنند و به دنبال اجرا و رفع موانع آن باشند.
انتقاد از مدیریت بحران و برخورد با عاملین نزاع دسته جمعی
حجت الاسلام مجتبی فرهمند در خطبه‌‌ها نماز جمعه شهر چرام  تصریح کرد: یک امر مرسوم ولی غلطی که در کشور ما رواج دارد اول تک محصولی بودن یعنی نفتی بودن اقتصاد و دوم خام فروشی محصولات نفتی است که نفت را به صورت خام به دیگر کشورها می فروشیم و آنها با تهیه فرآورده‌های نفتی مثل بنزین و غیره آن را به خود ما بر می گرداند باید جلوی این اشتباه گرفته شود تا تحول در اقتصاد ایجاد شود.
حجت الاسلام فرهمند در بخش بعدی از سخنان خود به قتل سیاهپوستان در آمریکا اشاره داشت و گفت: این عمل چیز جدیدی نیست بلکه به تعبیر رهبری معظم لجن ته حوض بود و الان به روی حوض آمده است نژادپرستی آدم‌کشی و کودک کشی اینها تنها قطره ای از دریای ظلم و ستم در آمریکاست و الان اعتراضات مردمی در ۱۴۰ استان و ایالت در آمریکا برپا است کجا هستند حامیان حقوق بشر آمریکایی انشاالله به زودی شاهد و ریشه کن شدن ظلم و ستم در عالم خواهیم بود. 
انتقاد از مسئولین و ستاد بحران شهرستان 
وی، خطاب به مسئولین ذیربط در شهرستان چرام گفت:  این  دومین سالی است که محصولات کشاورزی زارعین زحمتکش دچار حریق عمدی و غیرعمدی می‌شود شما چه تمهیداتی در این رابطه اندیشیده اید چرا باید حضور ادوات و ماشین آلات کشاورزی از جمله کمباین در شهرستان با مشکلات عدیده و فراوان همراه باشد چرا باید توزیع کمباین بین کشاورزان دست افراد مشخص که گاها  به عنوان دلال از آنها یاد می شود باشد ستاد بحران در شهرستان چرام که قطعاً تشکیل جلسه داده و خروجی هم داشته است چرا باید با کمبود ادوات و ماشین آلات از جمله آتش نشانی مواجه باشد که در میدان عمل  و اطفاء حریق ناتوان عمل کند تمام زندگی و دلخوشی کشاورزان همین محصولی بود که در آتش سوخت و نابود شد.
فرهمند خاطرنشان کرد: این اتفاق پارسال هم افتاد و با همین مشکل مواجه بودیم امسال چه کار کردیم اگر نمی توانیم کار کنیم در هر پستی هستیم ماندن ما خیانت است انشاالله از این  به بعد شاهد چنین اتفاقات تلخ و در داوری در شهرستان نباشیم.
در خواست برخورد قاطع با عاملین نزاع های دسته جمعی در چرام
امام جمعه موقت چرام خطاب به مسئولین نظامی و انتظامی و قضایی در شهرستان چرام، گفت: خواسته تمامی مردم  شهرستان مقابله تمام قد با عاملین نزاع های دسته جمعی در شهر و شهرستان می باشد که چهره فرهنگی شهر را مخدوش کرده اند امنیت و آرامش هم خواست و هم حق مردم شریف است که عده‌ای با جهالت خود آن را به مخاطره انداخته اند برخورد قضایی با عوامل این نزاع ها باعث ایجاد امنیت روانی در بین مردم می شود انشاالله با همراهی مردم شریف و اقتدار نیروهای نظامی و فضایی دیگر شاهد هیچ درگیری و نزاع در شهر و شهرستان نباشیم.
روستای ریزک و سرآغاز تحولی برای دیشموک
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه نماز جمعه این شهر گفت : اگر به مردم در خصوص کم کردن مراسمات عزا و ساده برگزار کردن ان تذکر داده شود به جهت جلوگیری از تجمعات است ولی مراسمات آنچنانی در این شرایط بیماری کرونا برگزار و در آن تیراندازی هم می‌شود. 
راوند ادامه داد: باید مسلمانی خود را به جا بیاوریم و جلوی تجمعات را بگیریم تا ویروس کرونا منتشر نشود و اگر کسی بر اثر مراسمات عزا مشکلی برایش پیش بیاید صاحبان مجالس باید پاسخگو باشند.
خطیب سیاسی عبادی نمازجمعه دیشموک با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران از جوانان انقلابی به دستور حضرت امام خمینی(ره) گفت: تشکیل سپاه از جوانان انقلابی یک تحول و نشانه اعتماد امام عظیم الشان به جوانان بود.
وی افزود:کلید حل مشکلات کشوراعتماد مسئولین به جوانان و سپردن کار به جوانان انقلابی است.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به رکن های انقلاب اسلامی گفت:رکن های انقلاب استفاده از بیانات و رهنمودهای امامین انقلاب در مسائل مختلف و اعتماد به مردم و مشارکت دادن آنان در سرنوشت خودشان  است.
وی افزود: مردم با انتخاب خود می‌توانند نمایندگانی انتخاب کنند که با اشرافی گری مسئولین مبارزه و از خوی استکبارستیزی آنان تقدیر کنند.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به اعتراضات مردمی در کشور آمریکا گفت: اعتراضات در آمریکا چیز جدیدی نیست بلکه نشانه امریکای بدون نقاب است.
وی افزود: آمریکا حتی به شهروندان سیاه پوست خود رحم نمی کند، شواهد حکایت از اعتراضات در اکثر شهرهای آمریکا دارد.
راوند ادامه داد: بیش از صد هزار کشته در مساله کرونا و نبود برنامه برای نجات مردم آمریکا وجود دارد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به رجزخوانی آمریکا برای کشتی های ایران گفت: آمریکایی ها برای کشتی های ایرانی عازم ونزوئلا رجز می‌خواندند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و آن ها توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند.
وی افزود: سنت الهی است که قدرت های ظالم جهان شکست بخورند و از بین بروند.
راوند ادامه داد: ظلم پایدار نیست و تک تک ما زوال آمریکا را به چشم خواهیم دید.
راوند ادامه داد:در حادثه آتش سوزی کوه خائیز درختانی که خداوند را تسبیح می کنند سوختند،ممکن است در منطقه ما هم مصیبتی رخ دهد ونیاز است که هم مردم و هم مسئولین از درختان مراقبت کنند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به بیکاری جوانان در بخش دیشموک گفت:در بخش دیشموک نمایندگی بنیاد برکت ، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) وجهادکشاورزی با وام های خوداشتغالی زمینه رونق اشتغال را فراهم کردند.
وی افزود: خانواده ها جوانان را ترغیب به کشت گیاهان دارویی کنند و اگر زمین برای این مهم ندارند می توانند با مراجعه منابع طبیعی اراضی ملی را برای اشتغالزایی استفاده کنند.
در برخی روستاهای بخش دیشموک همچون روستای ریزک کشت گیاهان دارویی آغاز شده که می تواند سرآغاز تحولی جدید در کشت گیاهان دارویی با توجه به مستعد بودن منطقه فراهم کند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به اقدامات مرکز بهداشت و درمان دیشموک در خصوص ارائه ماسک و دستکش به نمازگزاران جمعه گفت:  از زحمات مسئول و پرسنل بهداشت و درمان به جهت توزیع ماسک،دستکش و ضدعفونی مسجد نمهایت تقدیر و سپاس را دارم.
کارهای محوله را دقیق انجام دهید تا حقی برگردند نماد
امام جمعه موقت باشت در خطبه‌های نمازعبادی سیاسی این هفته گفت: مردم از هرقشر و صنفی و در هرلباس و مقامی باید سعی کنند درکار‌های محوله کار خود را برای رضای خدا و دقیق انجام دهند تاحقی برگردن نماند و سعی کنید از وقت خود نهایت استفاده را کنید وتقوا داشته باشید وبرای مردم کار کنید تا هم خدا راضی باشد وهم خلق خدا وهم روزی حلال داشته باشید.
حجت الاسلام بلادی با بیان اینکه امیدواریم هرچه زودتر این ویروس منحوس کرونا ازسراسر جهان ریشه کن شود افزود: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از حضور در محافل و مراسم های عمومی و شلوغ خودداری کنند.
امام جمعه موقت باشت با اشاره به اغتشاشات اخیر درآمریکا، عامل اصلی این ظلم را بی عدالتی، نژادپرستی و بی انصافی دانست و اضافه کرد: مردم از این وضع خسته شدند و حاکمان آمریکا بدانند ظلم پایدار نمی‌ماند و دیر یا زود شعله‌های ظلم دامن آن‌ها را می گیرد.
متاسفانه مدیریت بحران در استان ضعیف عمل کرده است
امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام به جهانیان نشان داد که ابر قدرت‌ها ضربه پذیر و شکست پذیرن و قدرت‌های پوشالی افول پذیرند.
حجت الاسلام مصباح نژاد با اشاره به آتش سوزی‌های که در استان رخ داد و از بین رفتن سرمایه‌های طبیعی مانند درختان و محیط زیست، افزود: متاسفانه مدیریت بحران در استان ضعیف عمل کرده است.
انقلاب تحریم شکن ایران اسلامی تحریم‌های ظالمانه را شکسته است
امام جمعه لنده از نمایندگان مردم در خانه ملت خواست به معیشت و رفاه مردم توجه ویژه داشته باشند گفت: هم مجلس تازه نفس و هم دولت باید تلاش مضاعفی برای جهش تولیدات داخلی داشته باشد، تا اثرات کاهش تورم و اجرای عدالت به صورت ملموس در زندگی مردم نمایان شود.
حجت السلام سید هدایت محمودی اصل افزود: مسئله دروغین حقوق بشر را همواره در بین کشور‌های امریکایی نظاره گر هستیم و شرمساری مسئولان امریکا را در برابر مردم این کشور می‌بینیم و شاهد زوال این کشور هستیم.
وی به اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا اشاره و اضافه کرد: نفتکش‌های ایرانی باکمال شجاعت و با پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی، جزایر تحت کنترل امریکا را در نوردیدند و آن‌ها جرات تعرض به نفت کش‌های ایرانی را نداشتند.
امام جمعه لنده ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران تحریم شکن قدرتمند در برابر امریکاست، اولین انقلاب مستقل در دنیا، اولین حکومت ماندگار و اولین کشور شکننده تحریم‌های چهل ساله، اولین ساقط کننده پهباد‌های امریکایی، اولین زننده پایگاه‌های امریکا در دنیا است.
عمل جهادی وانقلابی را از وظایف مجلس جدید دانست
حجت الاسلام فرج الله پژمان امام جمعه جدید کبگیان دراولین خطبه نمازجمعه خود در بخش کبگیان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه و با اشاره به شکل گیری مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم اولین مجلس بعد از گام دوم انقلاب است، که جشن دوم انقلاب با افتتاحیه این مجلس شروع شد.
حجت الاسلام پژمان عمل جهادی وانقلابی را از وظایف مجلس جدید دانست و افزود: مشکلات گرانی، افزایش بیکاری وتورم خواسته‌های مردم در جامعه امروزی است که تا الان به احترام نظام و پشتوانه خون شهدا دراطاعت از، ولی فقیه تحمل کرده اند و نمایندگان فعلی باید با دقت در کار خود گام به گام مشکلات مردم را برطرف کنند.
گفتنی است حجت الاسلام پژمان امام جمعه سرفاریاب امروز طی حکمی ازطرف آیت الله حسینی نماینده، ولی فقیه دراستان به عنوان امام جمعه چیتاب معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار